O jee wat klinkt dat allemaal bekend, ik was ook zo de B uit, de L1 ging nog net en in de L2 loop ik vast. Zit ik nu 1,5 jaar in met 4 winstpunten. En ik maar denken dat ik de enige was...... 
Nu ben ik op het punt dat ik weer "leuk" aan het rijden ben, veel relaxen, thuis lekker aan het werk maar ook veel ontspannen zoals buitenritten. Heb zelfs een springgericht zadel erbij gekocht om die altijd saaie
dressuur eens af te kunnen wisselen met een sprongetje.
Maar je gaat idd met tegenzin naar wedstrijden en komt zo in een cirkeltje terecht. Het enige wat je kan doen is het roer omgooien. Want als we zo blijven rijden komen we er ook niet. Dus kunnen we net zo goed andere dingen proberen.
Ik gooi het nu dus op relaxen. Ik zet nu een "luie" proef neer en ga dat proberen uit te bouwen. Heb ook nogal wat problemen met bergopwaarts rijden en met de tips van een medeboktster ga ik dat ook thuis oppakken en langzaamaan uitbouwen.
Misschien heb je er iets aan om het ook eens op deze manier aan te pakken. Je krijgt in ieder geval een hoop rust in je paard, dat heb ik gemerkt