Laatste keer "oude" proeven

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

DTLL

Laatste keer "oude" proeven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-03-06 07:46

Vandaag is het dan zover....

De ALLER-ALLER-LAATSTE keer dat we de oude proeven rijden. Ik vond het altijd leuke proeven...

We zullen weer erg moeten wennen aan de nieuwe vrees ik.

Wie nog meer moet rijden vandaag, succes! _/-o_

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 07:52

Ik heb afgelopen zondag voor het laatst de oude proefen gereden.
Gelukkig wel afgesloten met een winstpunt

Succes vandaag!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 10:14

Ik heb vorig jaar juli voor het laatst de oude proeven gestart!
Daarna kreeg mijn paard een ernstige blessure.....
Ik heb besloten om pas weer tijdens de nieuwe proeven te gaan starten, tevens omdat wij er eerder nog niet aan toe waren!

Succes trouwens!

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 15:12

Nou ik ben blij dat die oude proeven er niet meer zijn, die M2-proeven waren echt niet te rijden, vind de nieuwe proeven een grote voruitgang(voor zover ik ze heb bekeken)

ElskedZ

Re: Laatste keer "oude" proeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 15:14

Ik vind het aan de ene kant jammer dat de oude proeven weggaan!!!
Vooral voor de B en L: dat mensen niet meer hoeven te groeten, dat vind ik gewoon niet kunnen!! We hebben het altijd over normen en waarden. Ik vind het gewoon niet netjes dat je niet even hoeft te groeten van hallo hier ben ik!!
Maar de rest vind ik een vooruitgang van de nieuwe proeven, je moet veel meer rijtechnisch met je paard bezig zijn met de proef!!
Een verademing.

Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen.

Tierania_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 17:32

ik heb de nieuwe proeven super afgesloten !!
2x 1e beter kan niet nu op naar de nieuwe proeven !!

mirkip

Re: Laatste keer "oude" proeven

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 18:28

ElskedZ schreef:
Ik vind het aan de ene kant jammer dat de oude proeven weggaan!!!
Vooral voor de B en L: dat mensen niet meer hoeven te groeten, dat vind ik gewoon niet kunnen!! We hebben het altijd over normen en waarden. Ik vind het gewoon niet netjes dat je niet even hoeft te groeten van hallo hier ben ik!!
Maar de rest vind ik een vooruitgang van de nieuwe proeven, je moet veel meer rijtechnisch met je paard bezig zijn met de proef!!
Een verademing.

Ben benieuwd hoe ze gaan bevallen.

Maar van de andere kant.
Is het ook geen frappant gezicht als je daar tussen X en G staan met een paard die nog de hele ring rond zit te geiten, omdat ie op een vreemd terrein is. (na gewenning zal het wel over gaan, maar B en L zijn toch nog 'beginners' in de wedstrijdsport om het zo maar ff te noemen)
Ik vind het dus wel degelijk paardvriendelijker, fijner voor het paard, om het zo te doen
Maar daar zullen vast al wel een hoop discussies over geweest zijn.

Maar ik ben ook heel benieuwd hoe ze te rijden zijn! En vooral hoe er gejureerd wordt.
Ik heb sinds gisteren pas 't proevenboekje, moet nog daarmee gaan oefenen als het paard er klaar voor is

Strohalmpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-03-06 21:41

Ik heb gisteren tijdens een tijdens een theorieavond van de vereniging een nieuwe proef voorgereden (L1) en ik vond hem echt superfijn!! De proeven zijn inderdaad veel rijtechnischer en doordat je voor de onderdelen meer tijd hebt kun je ze beter afronden. Dit geeft ook veel meer rust voor je paard. Ik heb deze proef onder jurybegeleiding gereden. ik denk dat daar nog wel wat problemen zullen komen.... Maar goed we zullen het zien!!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-04-06 16:29

aah.. Hopelijk heb je een betere afsluiting dan ik..