Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
! Gjilke schreef:@gekke_koei: Als je afmeldt voor de sluitingsdatum hoef je niks te betalen, erna tot 24 uur voor de wedstrijd ben je het inschrijfgeld verschuldigd.

talented schreef:Ik zou als vereniging zoiets hebben van: "Laten we dat mens die 15 euro (of om hoeveel gaat het?) maar teruggeven, dan zijn we van dat gezever af!"

CD28 schreef:Het KNHS keurt het vraagprogramma goed dus zij zullen er vast wel een kopie o.i.d. van bewaren neem ik aan.
Als het er wel in vermeld staat en jij hebt geen briefje bij je coupon gedaan hebben ze in principe gelijk. Je hebt je dan namelijk afgemeld na de sluitingsdatum en dat betekent dat je betalen moet.
Sammie schreef:talented schreef:Ik zou als vereniging zoiets hebben van: "Laten we dat mens die 15 euro (of om hoeveel gaat het?) maar teruggeven, dan zijn we van dat gezever af!"
Ik geloof niet dat Nimber al betaald heeft.
talented schreef:Dan zou IK gewoon betalen, het is niet zo'n groot bedrag he! Maar in haar geval is het, denk ik, meer een principe kwestie! Succes ermee..
Sammie schreef:talented schreef:Dan zou IK gewoon betalen, het is niet zo'n groot bedrag he! Maar in haar geval is het, denk ik, meer een principe kwestie! Succes ermee..
Dus jij gaat iets betalen wat niet eens hoeft of moet? Wil je m'n bankrek. hebben? Wil dan wel graag wat centjes van jou ontvangen hoor.