het begon allemaal :
ergens in februari..
de 1e x dat Panache en ik officieel startte!
oeehw kriebels in me buik van spanning.
En we gingen naar de wedstrijd voor een geweldige dag ..
Losrijden ging 'SUPER' en toen de ring in ik was dik tevreden op mijn schatje
okal vond ik het nog niet super gaan ..toen 2e proefje vond ik véél beter gaan
...Panache terug in de trailer, dikke knuffel, en lekker worteltjes en appeltjes.. toen snel naar de prijsuitrijking huppelen want ik was als laatste
het begon 2e plaats met 166 punten........ *duhhh dat was ik niet* MOOOOOOI WEL !me moeder en stiefpa hebben het nog steeds over mijn gezicht dat helemaal trots was.. toen 2e proef.... naja was alleen 1e prijs en die had ik niet *vind ik ook logish*..maar mooi 162 puntjes !!!
locatie empe
Vandaag 19-03
weer na wedstrijd dit x in Angeren..
we waren mooi op tijd tss ik moest om 12 uur starten dus precies uitgerekend dat ik 3 kwartier kon losrijden..pff pas 1 uur starten..
naja panache best moe
arme schat ..en toen gelukkig de ring in mogen! bah ik had gevoel dat ik de proef verkloot had
naja toen 2e proef die ging een STUK beter
Susanne had panache even gestapt want ik was moe had pijn en ijskoud met dat stomme dressuurjasje aan
1 uur later ofzoiets prijsuitrijking
susanne en me stiefpa zeiden : nou daar staan je bekers dan hé! en ik was beetje dufjes en geloofde heus niet wat hun zeiden 
maar toen kwamen de plaatsen :'laatste plaats 148 punten blablablaaa enzo'.. toen 3e plaats (die had geen prijs) maar dus ik in spanning ... nah dat was ik niet ?? en toen 2e met 166 punten
en nu 2e proefjes 1e met 170 punten
oehoeeelalaaaa 2 bekers + 3 winstpunten er weer bij 
en daar was zo'n bitch en die rijdt me toch arrogant en gaat niet aan de kant voor anderen maar gelukkig is ze enalaatste geworden
* ze trok het paard gewoon naar beneden * die bitch !!
DOEGDOEG
! zou leuk zijn als je berichtje achterlaat oja en suus nog bedankt voor helpen