Onregelmatig tijdens de proef

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Brendahorseslover

Berichten: 545
Geregistreerd: 16-01-02
Woonplaats: Zeist

Onregelmatig tijdens de proef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 15:59

Hoi, iemand die ik ken (maar niet op Bokt komt) vroeg mij dit, maar ik weet helaas geen antwoord, misschien kunnen jullie helpen?

hey,
heeft er iemand een idee hoe het komt dat mijn paardje tijdens een proef plots onregelmatig loopt? Tijdens het inrijden en andere trainingen heeft hij dit niet, alleen wanneer hij in de ring is.. Ik dacht dat het aan mijn zenuwen kon liggen, maar ik had evenveel zenuwen tijdens het inrijden...
xxx

Jissie

Berichten: 27
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Belgiƫ

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 17:39

Ik heb vroeger eens met een pony'tje (arabiertje) een paar wedstrijden gereden. Die had wel wat last van 'r benen en liep af en toe onregelmatig, maar moest van de dierenarts zoveel mogenlijk rijden. Na een tijdje liep ze met het gewoon rijden en het inrijden ook niet meer onregelmatig, maar tijdens de proef in de draf nog af en toe. De dierenarts zei dat dat kwam omdat ik in m'n proef iets zwaarder ging zitten dan met het inrijden enzo(had me zien rijden op wedstrijd). Ben erop gaan letten en ze deed het niet meer, dus het lag echt daaraan, maar k had zelf nooit door dat ik wat zwaarder zat.

Novelle
Berichten: 999
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-05-02 21:44

misschein krijgt de pony de zenuwen wel in de proef,