Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
oosterhoff schreef:Zo een reactie had ik al verwacht.Als je een tiedeman nodig hebt om je paard lekker te rijden zou ik me nog eens goed afvragen of het wel zinnig is om te gaan starten. Dit is niet als aanval bedoeld het kan best zijn dat je het zou willen gebruiken in de eerste minuut ofzo omdat hij er anders van tussen gaat ofzo. Dat kan ik niet beoordelen.
oosterhoff schreef:Je kan dan inderdaat twee dingen doen. je gaat gewoon rijden en vind het een dagje uit. Je kan dan natuurlijk niet verwachten dat je meteen in de prijzen valt of je gaat nog even thuis lekker trainen en geeft je geld pas uit als het zinnig is. Beide kan ik mij goed voorstellen hoor!!!
wat je zou kunnen doen is even longeren met een dubbele longe of met de teugels even vast. Vaak wordt dat wel gewoon toegestaan. Moet natuurlijk wel de mogelijkheid voor zijn. Misschien zou dat je paardje er wel doorheen helpen. Als dat niet zou werken zou ik je pony eens na laten kijken door een osteopaat oid want dan zou het liggen aan de rug.
Veel succes iig met wedstrijden.