Sommige startlijsten

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Sven002

Sommige startlijsten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 19:32

Sommige startlijsten halen echt het bloed onder me nagels.

Is er de hele dag concours, zetten ze de Z paarden s ochtends om 8uur, afijn ik lees door en het wordt later en later...

Staan de B PONY's (!) als allerlaatste, de laatste is dan klaar rond half 10, prijsuitrijking, dan nog terug rijden etc je kent het wel!

Dat is toch niet normaal...
Bel je op om te vragen hoe dat zit, en als het niet veranderd kan worden je af te melden, zeggen ze gewoon doodleuk ik ken geen 1 kind dat voor 10 uur op bed ligt.

Het spijt me zeer maar hier blijkbaar dus wel!

weer 12 euro kwijt....

Unseen

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:01

Pf.. ja. Dat is nogal ondoordacht inderdaad. Balen zeg.

Sven002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 20:05

Het gaat me dan nog niet zozeer om het geld maar vanaf dit weekend gaat ze ook springen..

Ze had dan afgelopen weekend voor het eerst L1 mogen starten en had stiekem wel een winstpunt verwacht en dat ze gewoon lekker L1 bevestigd springen mocht starten...

ik hoop dat ze de volgende x iets beter nadenkt! vind de bak etc er erg fijn en vlak bij..

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 20:10

en als de prijsuitreiking om half 10 is, voordat je idd thuis bent en in bed ligt is het niet voor 11 uur! op een zaterdag ok, maar op zondag is dat echt te gek!

Sven002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 21:15

Voor mijzelf maakt het niet uit..

Maar B pony's ja ze is 10 jaar ik vind dat gewoon absurt!

Ze hebben daar ook altijd van die prachtige prijsjes ahum...
Maargoed volgende keer beter!!

Vind het alleen niet echt logische nagedacht

Astridd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 23:13

tjah.. sommige *piep* startlijsten zitten er tussen ja..
als er bij ons op de manege een wedstrijd georganiseerd word, beginnen ze zowiezo met de jongste, dus A-B pony's en daarna vanaf de B omhoog...

als je een wedstrijd heb op een andere stalling heb ik het liefst 's ochtends of 's middags.. gewoon omdat als het zo laat word, je nog moet wachten op de prijs uitreiking, terug moet rijden naar je stal en daar nog je spullen op moet gaan ruimen en je paard gaan verzorgen.. pff moet er niet aan denken hoelaat ik dan in me bedje lig!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 15:20

Wat raar zeg, dat ze de B pony's helemaal achteraan zetten. Die kids moeten die dag erna gewoon weer naar school.
Ja, sommige lijsten zijn idd *peeep*

AnoukvW

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 09:25

raar... bij ons beginnen ze meestal met de "kleintjes"

NoireIdylle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 11:34

OemmiejO schreef:
Wat raar zeg, dat ze de B pony's helemaal achteraan zetten. Die kids moeten die dag erna gewoon weer naar school.
Ja, sommige lijsten zijn idd *peeep*

Meestal is de wedstrijd op zaterdag en kunnen ze de volgende dag uitslapen, maar dat gaat idd niet op voor de allerkleinsten... Beetje jammer.

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 17:02

Beetje jammer idd.. Als je kinderen op D/E pony's hebt zijn ze vaak toch wat ouder en kun je dat wel maken, dan zijn ze vaak toch wat ouder..
Maar idd van die kleintjes.. In de B met kleinere pony's kun je verwachten dat het om jongere kinderen gaat, zorg dan dat dat om n uur of 8 max is afgelopen...
Is het nog veranderd of heb je je echt afgemeld?

Sven002

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-06 21:39

Echt afgemeld...

Ze kan het al niet hebben een gebroken dag, en ja soms willen ouders ook weleens een avondje rust
Dit was afgelopen weekend! Morgen lekker vroeg in de veren om 7u vertrekken naar stal

Morgen lekker springen voor de eerste keer.. hopen dat ze het goed gaat doen tegenover de andere c-tjes! }>