spelletjes dagen met je pony

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

sylvia_1975

spelletjes dagen met je pony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 16:02

Hallo,

Weet er iemand of er spelletjes dagen bestaan voor kinderen vanaf 5 jaar die met hun eigen pony mee mogen doen bijvoorbeeld pionnen race of ringsteken van dat soort spelletjes??

Liefst een beetje omgeving utrecht

_Jesse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:05

hoi, ik weet dat er bixie wedstrijden bestaan. Het dochtertje van de eigenarresse van mijn manege gaat er vaak heen. Deze wedstrijden zijn volgens mij bedoeld voor kinderen die te jong zijn om echt te starten. Ze gaan dan spelletjes doen en naar mate ze ouder worden en vaker mee doen gaan ze moeilijkere dingen doen...Ik weet dit niet helemaal zeker maar je zou dit kunnen na vragen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.....
Groetjes,
(ps. Deze mensen die daar heen gaan komen ook uit utrecht)

_Jesse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:10

_Jesse_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:20

Jeetje ik blijf aan de gang. Maar de jongste dochter van de eigenarrese is deze week 6 geworden en heeft wel al tijd geleden mee gedaan met de bizie-wedstrijden. Beide vinden het heel leuk. De oudste vind de bixie wedstrijden leuker dan de officiele wedstrijden. Succes ermee....

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:39

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-03-06 20:40

Stoelendans.
Op de club doen wij dan altijd langzame groep, dan lopen er mensen naast, en kleine cirkel met pionnen of stoelen.
En snelle groep, moet je het zelf uitzoeken, en hele bak pionnen of stoelen, dat is vaak voor de wat ouderen die iets langer rijden.

slalommen met een aardappel op een lepel, kan er ook iemand naast lopen.

en je fantasie gebruiken, kan je vast veel bedenken!