Ik heb een vraagje. Ik moet zaterdag proef 15 + 16 rijden. Ze gaan wel goed enzo, maar ik heb een vraagje over proef 16. Er staat B: Volte 10 meter, doorzitten F - M: middendraf M: Doorzitten
Moet ik dan na de volte van B weer gaan lichtrijden? want je kan niet 2 keer gaan doorzitten maar het is niet aangegeven om te gaan lichtrijden. Verder is het wel elke keer aangegeven als je moet gaan lichterijden. Er is ook een keer een volte met doorzitten daarna lichtrijden enzo. Daarom snap ik het niet helemaal. Wie kan mij helpen?
Ik moet die proef ook rijden, maar je moet dan inderdaad weer gaan lichtrijden na de volte 10 meter. Want bovenaan bij de proef staat; lichtrijden TENZIJ doorzitten word gevraagd ; en er word niet gevraagd om te gaan doorzitten! Ik rijd hem altijd zÓ ; dus het zal vast de goede manier zijn!
na de volte weer lichtrijden,dus lichtrijden dnas de volte en ben je dr uit dan lichtrijden,f-m middendraf(die is altijd lichtijden in de L1)en dan weer doorzitten
ok heel erg bedankt allemaal! Het leek mij ook het logischte om weer te gaan lichtrijden, maar omdat het elke keer zo duidelijk staat aangegeven... Maar dan ga ik gewoon lichtrijden
Je moet lichtridjen na die volte, had vandaag die proef gereden. En hoort die B geen E te zijn? Dus gewoon lichtridjen na die volte had een 6 & 7 dus neem aan dat het goed is