Sonnega 4/3

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martsje

Sonnega 4/3

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-06 21:39

Wie gaat er naar Sonnega het komende weekend??

Ben wel benieuwd wie ik van jullie tegen kan komen...

Ik zelf start in de B (Is ook alleen maar B volgens mij), in de tweede groep. Deze groep begint om 13.00u en ik heb startnr. 7 met Stal Karima's Soerajja....

Martsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-06 17:38

Zo te zien is er niemand.... Jammer...

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 08:21

Wij gaan ook niet deze keer. Achteraf maar goed ook, ik ben heel benieuwd of jullie goed kunnen inrijden....

Martsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 10:48

's Middags was het goed te doen. We konden prima buiten inrijden en daarna was de proef in de binnenbak.
's Ochtends hadden ze het veranderd; 4 binnen inrijden, daarna buiten stappen en 1 voor 1 naar binnen om de proef te rijden.

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 10:51

Dat oaatste is zo K*T, dat werkt echt niet. Krijg je buiten nog even gauw een hagelbui over je heen en het programma loopt veel te veel uit. Staat jouw paard veel te lang op de trailer.

Had je nog wel punten?

Martsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-03-06 15:19

Nou laat ik het zo zeggen; Mijn paard was niet zo gecharmeerd van de binnenbak. Het is een NRPS met voor de helft arabierenbloed, dus wel een pittige. En ze moet altijd (het was de derde wedstrijd voor haar) errug wennen aan een andere omgeving. Buiten liep ze super, maar toen we de binnenbak in gingen vond ze de deur nogal eng (bij A). En aangezien ik gelijk kon/moest starten, had ik niet de tijd om haar daar even aan te laten wennen. En ik moet je eerlijk zeggen; ik heb nog nooit zo'n k*twedstrijd gehad als afgelopen zaterdag. Maar de punten vielen me daarom niet tegen; 149.....

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-06 16:05

Ik ken de bak goed, maar Ulysses niet en daar gaat het dus om. Idd altijd kijken bij de deur en op de lange zijde kunnen ze net naar buiten kijken... Wij hebben in deze bak ook nog nooit een WP gehaald, juist vanwege de overgang buiten/binnen waarbij er totaal geen contact meer is met de vrinden in de buitenbak.
Ach over 3 weken kunnen we het gras weer op!

baukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:26

Ik was ook in Sonnega! Groep van 13.00. Was nr 8 op de startlijst! Was ook blij dat het inrijden beetje goed geregeld was. Buitenbak lag er netjes bij, en we hebben het getroffen met het weer!

baukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 17:32

Ze liep buiten hardstikke goed, jammer dat het tijdens de proef minder ging.
Volgende keer beter.

Martsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-03-06 17:44

Heej Baukie! Dan was je dus na mij!
Help me even herinneren wie je was....

Zo te horen had je al door wie ik was, maar idd, het was erg jammer dat het zo ging... En de volgende x ga ik buiten rijden, dus dat scheelt al weer!!

Buggie

Re: Sonnega 4/3

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-06 18:03

heej!
ik moest er zaterdag ook heen, in de eerste groep als nummer 2
dus wij moesten met zijn 4en binnen inrijden en toen heb ik binnen aan de zijkant gewacht, maar das ook niks. maja het hagelde enzo net dus jah...
het ging dus ook niet echt lekker en de jury was ook nog streng vond ik in het begin en ze lette helemaal niet op. was dus als laatste geeindigd met 141 punten, maar was ook niet veel hoger waard

maar het is niet echt een handig systeem