Wedstrijden starten. wanneer?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

wreckh

Wedstrijden starten. wanneer?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-06 17:24

Ik rij sinds 4 maanden op de haf van mijn moeder. Het gaat erg goed. Ze is eerder nooit echt actief bereden, alleen af en toe een bosritje. Ze had geen notie van beenhulpen, nageeflijk lopen, tempowisselingen of wat dan ook. De rechtergalop vind ze nog heel moeilijk en kan ik eigenlijk nog steeds niet in 1 keer goed doen. Dat maakt op zich niet uit. Een vriendin van mij wil graag dat ik samen met haar in april op wedstrijd ga. Ik wil eigenlijk pas mijn eerste wedstrijd plannen als ik zeker weet dat de galopknop goed zit.

Nou is mijn vraag: Wanneer zijn jullie begonnen met wedstrijden? Heb je jezelf een doel gesteld, dus in april is die wedstrijd, daar wil ik aan mee doen en daar train ik voor. Of heb je afgewacht tot je pony kon wat jij wilde en toen pas de eerste wedstrijden gepland.

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:29

Aan het paard aanpassen, en niet aan de wedstrijden. Dus eerst lekker trainen en dan kun je voor jezelf best haalbare doelen stellen, maar niet forceren. Gaat het lekker schrijf je is een keertje in. En je hoeft echt niet de sterren van de hemel te rijden voor een B-proef hoor, en van het commentaar kun je ook weer leren plus dat je een ervaring rijker bent.

Gaat het goed tegen de tijd dat het april is kun je gerust inschrijven, heb je er geen goed gevoel over is het ook duidelijk, niet doen dan. Alleen gaan als je het idee hebt dat jullie er klaar voor zijn, laat je niet pushen door anderen!

Nikita12

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:31

ik heb niet gewacht,, ik heb nu mijn paardje sinds november en ben na 2 maanden ofsow al gelijk gestart en nu heb ik al 4 winstpunten

Sjonniej

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 17:43