Acht uur 's ochtends mailen, nu al reservelijst?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Acht uur 's ochtends mailen, nu al reservelijst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:18

Ik word niet goed! Mijn startkaart is binnen en ik mag dus eindelijk starten. Mijn allereerste wedstrijden ooit...

Wil twee april graag starten bij de Gooische in Huizen.
Lees op de site; inschrijven na publicatie p&s. Prima, zijn er wel meer die dit willen.
Lees ik vrijdag ineens op de site dat je vanaf maandag 27 februari mag mailen en als je erop staat mag je je coupons sturen. Ook prima.

Dus ik gisteren om acht uur 's ochtends een email gestuurd.

Kom ik gistermiddag laat thuis, staat er ineens een formulier op de site die je in moet vullen. Dus ik die ook nog ingevuld.

Nu heb ik dus een mail dat ik op de reservelijst sta...Dat kan toch nooit als je 's ochtendsvroeg al mailt?

Ben nu echt best wel heel erg verdrietig, als het altijd zo gaat start ik wel niet. Leuk hoor, wedstrijden rijden

TJolieke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:23

Je kunt toch even bellen? Nu kun je alleen maar raden. Misschien hebben ze wel veel eigen leden die mee willen rijden en hebben die voorrang op anderen?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 09:32

Die hebben ze nooit aan staan, dat werkt dus ook niet.

Diana_Mabel

Re: Acht uur 's ochtends mailen, nu al reservelijst?

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 10:21

In de zomer gaat het makkelijker
mede daarom start ik alleen in de zomer

ACSM

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:25

Eigen leden hebben voorrang. Dus er zijn vaak maar weinig plaatsen over voor "buitenstaanders".

Indoorwedstrijden zijn altijd lastiger om tussen te komen. In Austerlitz kan je wel altijd terecht...is ook dichtbij voor jou, toch?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:32

Het is niet indoor, het is de eerste outdoor wedstrijd van het seizoen in de regio....Maar ik ben er inmiddels al achter waarom het al vol is;

er is een M2 selectie die dag met maar liefst 28 startende combinaties dus weinig plek voor de overige klassen.

Tel daar de eigen leden voorrang bij op en tsja, heb dus gewoon pech.

Ben inmiddels wat minder drietig dan vanmorgen

ACSM

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 12:36

Akke schreef:
Ben inmiddels wat minder drietig dan vanmorgen

Gelukkig....

Gitta1977

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 13:58

Vreemd dat een Outdoor wedstrijd vol kan zitten, zeker al na 1 dag! Zelfs al hebben ze 28 MII combinaties, wat dan nog? Wij hadden vorig jaar buiten 6 ringen, dus voor dat een hele dag lang vol is ben je heel wat combinaties verder. Zelfs Indoor met 1 ring red ik dat nog niet met 1 dag al vol. Op 1 dag poot ik de MI/MII ZI/ZII en de LI/LII, ok in het Z niet zoveel maar in de M en L toch voor elke klasse gemiddeld 24 combinaties. En dan op de vrijdagavond nog 2 groepen B dus ook nog eens 56 combinaties...

Dus ik vind het een vreemd verhaal, maar goed, wie ben ik...

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:29

Ik vind het ook wel héél snel hoor... Misschien toch nog maar een keer proberen te bellen? Als hij uit staat even aan een ander nummer zien te komen

Effy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:48

Grote kans dat je op de lijst komt toch... Duurt nog een maand. In een maand gebeurt een hoop en zeggen er ook een hoop mensen af.

SplashIsLief

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 14:48

Same problem, vind het echt niet kunnen. Mja tis niet andesr

Nintu

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 20:34

Ik start 2 april! Ze hebben me ingeschreven gelijk nadat p&s uitgekomen was, je moet gewoon heel snel zijn blijkbaar. Als je op de startlijst komt ben je concurrentie

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 08:01

in Huizen zijn er meestal maar 2 ringen, dan is de wedstrijd net zo snel vol als een indoor.
(@ acsm: de wedstrijd is Austerlitz zit volgens de organisatie meestal ook vol)

Scylla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:00

Ik heb me maandag ingeschreven voor Huizen en heb vanmorgen een mail gehad dat ik kan starten. Had ook een vriendin ingeschreven met 3 paarden, maar die heeft nog niks gehoord dus ben benieuwd

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:02

Ik heb inmiddels ook mijn plekje binnen

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:05

Anders heb ik nog wel plek voor je hoor, Schoonhoven-Zeist is goed te doen (tenminste met de auto...niet als je onder de man moet ), onze eerstvolgende is 25 en 26 maart!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:11

Dat is indoor denk ik? Ik wil in het outdoorseizoen starten en dan aan het eind van het jaar pas naar binnen. Ken mijn pony nog niet zo lang dus weet ook niet hoe hij binnen is enzo

Maar toch bedankt

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 09:22

Ja dat is nog indoor, vanaf mei gaan wij pas naar buiten, maar hebben dan wel mei/juni/juli én augustus eind van de maand wedstrijd, en dan mag je ook nog beide dagen starten, dus wellicht voor later een idee!

Succes met starten in ieder geval!

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 11:01

Ik heb hetzelfde. Op de site stond dat je pas maandag kon mailen, dus ik dat meteen in de ochtend gedaan, en ik sta nu ook op de reservelijst.. Voor een wedstrijd in maart heb ik de hele paard en sport afgebeld maar eht zit allemaal vol.. *zucht*

Littleghoul

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:00

Schiet allemaal niet op! Pffff

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 12:24

Akke schreef:
Ik heb inmiddels ook mijn plekje binnen

Nou ik hoop dat ik dan ook nog kans heb om een plekje! Ik had ook maandag rond een uurtje of 9 in de ochtend al gemailt.. ik hoop het!

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 14:43

Jiske_Nilis schreef:
Ik heb hetzelfde. Op de site stond dat je pas maandag kon mailen, dus ik dat meteen in de ochtend gedaan, en ik sta nu ook op de reservelijst.. Voor een wedstrijd in maart heb ik de hele paard en sport afgebeld maar eht zit allemaal vol.. *zucht*

Als je iets hierboven leest, kun je zien dat je bij ons in Schoonhoven nog wel terecht kan als je dat zou willen

Jiske_Nilis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 23:28

daffodil schreef:
Anders heb ik nog wel plek voor je hoor, Schoonhoven-Zeist is goed te doen (tenminste met de auto...niet als je onder de man moet ), onze eerstvolgende is 25 en 26 maart!

Ik heb je meteen een pb'tje gestuurd