vraagje rijjasje dressuur militair??

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Snipsnap

vraagje rijjasje dressuur militair??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 12:52

Ik was dus vandaag op concour en ik kwam binnen in de kantine keek naar de gene die in de ring was en tot mijn grote verbazing had deze meneer een militair jasje aan ( weet niet hoe ik het anders moet noemen). En volgens mij waren er nog meer mannen die zo'n jasje aan hadden. Op dit jasje stond reclame op en zat vol met speldjes en was echt leger groen. Nu vraag ik mij dus af of je wel met zo'n jasje mag starten. Ook werd er daar gestard met grijze jassen en ik kan mij toch echt herinderen dat in het regelement staat dat je alleen met een zwart of donker blauw rijjasje mag starten. Maar omdat deze man denk ik een militair was weet ik het toch niet zeker. Maar ben wel heel nieuwschierig of dit nu mag of niet??

Ooh ja dit was trouwens op een dressuur wedstrijd voor alle duidelijkheid

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 12:54

Ik weet trouwens niet of dit topic hier wel hoord

A0000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 12:57

Ja mag, meen me zelfs zoiets te herinneren dat het verplicht is of toch in ieder geval zeer op prijs wordt gesteld. Mensen van de politie starten ook vaak in uniform, ziet er raar uit inderdaad... Grijze jasjes weet ik niet, misschien is dat van nog weer iets anders?

Dyyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 13:30

Ja, dit mag.
Als je een politie- of legeruniform heb mag dit.

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 13:50

Ooh oke dan weet ik genoeg

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:19

maar grijze jasjes mag toch niet?

A0000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 17:51

Grijze weet ik niks van, neem aan dat die ook ergens van zijn. Als het niet mag hadden ze er vast wel wat van gezegd.. Die andere 2 weet ik wel zeker.

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-06 18:38

Nou volgens mij weten zijn hier al veel topics over geweest ma kan het zo niet terug vinden. Ma ik weet bijna zeker dat een grijz jasje in de dressuur niet mag. In het regelement staat het ook dat je alleen een blauw of een zwart jasje mag aan hebben. Maar ik kan het natuurlijk ook helemaal verkeerd hebben ik ben hier ook niet de expert.

Maar nu nog een vraagje mag je met sporen rijden met wielen. Ik weet wel dat je bij de paarden met wielen mag rijden maar mag dat ook al in de B dressuur ik zie namelijk veel ruiters/amazones in de klasse B al met een wiel rijden waarom ze dit doen weet ikkook niet maar of het mag???

A0000

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-06 18:45

Voor zover ik weet mag dat niet maar weet het niet zeker...

Patriesja

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-06 22:28

grijs mág als het je clubkleur is volgens mij
ik werk voor een militair en ja ze stellen het op prij als je in de kleuren van het leger start!!! doet hij overigens alleen op "militaire concoursen"

Barcelano

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-06 00:15

Ja het mag!omdat ze uitkomen voor hun vereniging.Ze hebben ook een eigen manege bij defensie.Beetje soort van promotie/werk