Wat is je stomste wedstrijdervaring?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Llewella

Berichten: 2087
Geregistreerd: 25-01-02
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:02

Onderlinge proef op de manege toen ik een jaar of 9 was; ik kwam volgens mij op de verkeerde hand binnen, iig een potje ervan gemaakt waar ik me uiteindelijk redelijk uit heb weten te redden Clown

SGWuppie

Berichten: 4628
Geregistreerd: 24-04-02
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 09:31

Mijn zusje reed laatst bij Jan Peeters in de Z2 (die ook op de Olympische Spelen jureert, een man met verstand van zaken zou je denken).
De pony is heel vervelend, gaat wissels om de pas lopen maken in de contra, staakt bij het achterwaarts gaan, trapt naar de sporen, echt een baggerproef dus.....scoort ze 183 punten(winstpunt). Rijdt ze afgelopen weekend in Kootwijk weer bij hem, zelfde proef........ze reed super, geen enkele fout, alles heel netjes en swingend, en wat denk je: weer 183 punten, volgens mij sliep hij nog ofzo....echt schandalig!
Je moet je dus nooit te druk maken om de jurypunten, dat blijkt wel weer Misselijk Misselijk
Ik zelf op een van mijn eerste crosswedstrijden met mijn volbloed in Ambt Delden: hij ging altijd keihard van start om dan bij hindernis 1 de handrem eens flink aan te trekken, dat deed hij nu ook, hij stopte liep keihard achteruit en draaide met een soort steigerbeweging om, weer richting start. Hij ging toen met zijn voorbenen over een afzet-lint heen en flipte natuurlijk compleet! Huilen
Als een rodeo stier vocht hij om van dat enge lint af te komen....nog best zielig eigenlijk! Ik ben die wedstrijd tot hindernis 3 gekomen...
Mensen hadden heel veel medelijden met mij, ik zelf meer met het paard eigenlijk!

Lielle

Berichten: 66255
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 10:31

eens kijken:

- groeten bij A tijdens 'halthouden, 4 seconden stilstaan'
- in een M2 proef niet voorbij de B-E lijn kunnen komen omdat er achter de jurywagen een varkensschuur stond. Trammelant is panisch voor varkens(lucht) en was dus niet te rijden. Op de lange zijde middengalop werd een serie wissels om de 3, en uiteindelijk riep de jury me bij zich (dat ging dus niet, en hij kwam zelf maar), om te vragen wat er was. Ik heb mijn proef niet hoeven uit te rijden en eindigde met 92 punten (oude stijl), en dus net geen minpunt.
- tijdens de NKB kampioenschappen (als een van de favorieten) in de barrage voor de bel gestart, en dus onmiddellijk gediskwalificeerd.
- tijdens een B parcours afgelopen winter vergissen in de twee diagonale lijntjes en dus een verkeerd parcours rijden
- in het eerste L parcours met Issedy sprong ze zo hoog over de dubbel dat ik uit balans was en na de scherpe wending naar links ondersteboven om haar nek hing als een soort klimaap. Dat heb ik een rondje volgehouden in volle galop, en heb me toen maar laten vallen. Het ergste was nog dat een thuiswedstrijd was en iedereen stond te kijken Bloos

En het plassen van Trammelant tijdens de parade, lekker kreunen, lang klateren en een flinke scheet toe!

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:02

Die verhalen van marije (met de benen in de lucht) en van Anne (in de verkeerde richting groeten) waren echt kostelijk! viel bijna van mijn stoel. Dit zijn de ergsten in deze categorie, en ik vrees dat ik in deze categorie zelf ook thuis hoor. Afgezien van het feit dat ik wel eens verkeerd rij omdat ik te veel met mijn paard bezig ben, heb ik gisteren op concours een megablunder begaan:
Ik ging na het rijden kijken op de lijst hoeveelste ik was in totaal, en ik stond als 3e! ik kei blij en trots mijn prijs op halen. Toen ging ik kijken hoe iemand anders gereden had, en die stond als 7e op de lijst. ik keek naar het aantal punten en er stond "niet doorgegaan". En ik dacht huh? 7e zijn zonder punten? Toen voelde ik nattigheid. Ik ging kijken op lijst met ring nr. 10, waar ik stond. Toen bleken er nog velen te zijn met veel meer punten als ik, dus ik kon onmogelijk 3e zijn. Bedacht ik dat ik als 3e gestart was en ging stilletjes mijn prijs weer inleveren grinnik! Ze lagen allemaal dubbel om mij. En toen ik gisterenavond in bad zat, lag ik zelf ook nog dubbel.
tjongejonge, wat een blonde actie he!

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 15:27

Haha Desiree...*LOL* Dat soort dingen controleer ik altijd minstens drie keer Haha! (al is het alleen maar omdat ik niet van in de rij staan voor het secretariaat houdt Haha! )

Mijn pony is trouwens op een indoor-wedstrijd een keer helemaal doorgedraaid...had nog bijna nooit indoor gelopen en ik had hem nog maar vanaf het zomerseizoen. kon ik het weten dat hij helemaal gek zou worden Verward Reed ik daar in mijn M-proefje...met een clownspak aan had het wel een leuke indruk gemaakt denk ik Clown Zowel de jury als ik lagen aan het einde helemaal dubbel...(had trouwens wel 110 punten }> )

het was bij de WMR dus ik moet het nog minstens twee keer per maand aanhoren van mensen...en die jury crosst ook dus die kom ik ook vaak tegen *LOL* gelukkig heb ik nu een ander paard en wordt hij er niet steeds aan herinnerd Haha!

(met die binnenbakstress is het trouwens met veel oefenen nog helemaal goed gekomen hoor Party!! )

Angeliek
Berichten: 4948
Geregistreerd: 20-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 21:50

Ja, Desiree.
Ik zei wel dat het heel goed ging gister op wedstrijd, maar ook weer niet ZO goed. Tong uitsteken
Maar Lauren had mooi wel 160 punten!!! Haha!
Maar we weten niet hoeveelste ze is...

(Door die stomme volte had jij geen winstpunt, jij balen... Maar Paddy was braaf! *LOL* )

-XxXxXxX- Angeliek

Mikey
Berichten: 1090
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: Goor/Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-02 23:44

1e keer Z starten... Tijdens een nationaal concours.... DOE HET NOOIT!
Dat is mijn ervaring. Paard liep lekker met zijn kop ik de lucht (ik was o zo zenuwachtig) en toen moest ik stukje contra, de hoefslag op en eenvoudige wissel. Sprong al over (deed ie anders nooit) ik neem hem terug om die wissel nog te doen. gaat ie stil staan met 1 been buiten de baan!!!! (er was een hele lage rand om de bak ipv hekjes) Ik heb me nog nooooit zo geschaamd! Ik hoef niet te vertellen dat mijn punten niet zo hoog waren... Haha!

gamble
Berichten: 759
Geregistreerd: 31-01-02
Woonplaats: ledeacker

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 09:21

Heb ook nog een leuke. Niet van mijzelf ( heb nog geen wedstrijd ervaring) maar een verhaal dat vaak aan de bar bij ons terug komt. We hebben een keer per jaar een 40+ wedstrijd en er deed iemand mee die vaak anderen in de maling neemt. Hebben ze hem na zijn proefje als extra toegift het paard zijn hoeven laten krabben in de bak. Iedereen lag dubbel en hij had pas in de gaten dat dit niet de gebruikelijke manier was van wedstrijd rijden toen iedereen het in zijn broek deed van het lachen. Ik heb het verhaal vaak gehoord met het slachtoffer erbij en ik ben bang dat hij daar nooit meer vanaf komt.

Groetjes en een hoefje van Gamble

JessicaG

Berichten: 1482
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Gouda

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:27

Rieja schreef:
Ik heb niet echt grappige dingen beleefd naar mijn idee, wel hele erge duingen nmm Lachen Schijnheilig
Die metr het viertal is nog wel geinig. Ik was reserve dus had bij voorbaat al abso geen zin in al dat werk. Gewoon wel alles gedaan, had alles perfect voor elkaar. Wij komen aanrijden daar, komt er direct een clubgenootje aanzetten die meld dat we vééls te laat waren. (dat bleek achteraf vals alarm, dat is nog het stomme) Dus ik in de stress, snel pony zadelen etc. Zij ook helemaal in de stress. Ik wilde opstijgen, maar ze was zo druk dat ze in een oude gewoonte verviel: zo doorbokken met het opstijgen dat ik er weer afviel. Dat gebeurde een paar keer en toen ging ze nog aan de kletter op een weiland daar. Eindelijk zat ik erop en toen waren we inmiddels wel te laat ja Boos!
Kom ik daar aanrijden op het wedstrijdterrein, ik zat onwijs te janken en m'n hele broek was groen, roept er iemand van de club veromtwaardigd: 'je hebt geen haarnetje in!'.......die kon ik dus echt wel schieten.......


Hahahaha!! Wat een dom iets om te zeggen!
Meestal zeg je dan iets van: Gaat 't? ofzoiets...
Ik kan zelf ook weleens zo dom doen dan gebeurd er heel wat en ik zie niets en er is dan 1 klein detail en dat valt me dan op! Verward

Het is dan wel geen wedstrijdervaring maar mijn instructeur zat een keer te vertellen dat ie van zijn paard wilde afstijgen en dat ie met zijn jas achter de lepel van het zadel bleef hangen en die dus naast het paard hing!
Echt jammer dat ik dat nooit gezien heb! Ik had hem heel hard uitgelachen!
Wel zei die een keer toen ie opsteeg en een beetje verkeerd terecht kwam: Au, m'n ballen! Verdrietig
Laatst bijgewerkt door JessicaG op 07-05-02 12:36, in het totaal 1 keer bewerkt

parnassia
Berichten: 826
Geregistreerd: 30-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:36

op mn allereerste officiele wedstrijd er door een doorgedraaid en steigerend paard eraf gegooid worden tijdens het inrijden. Dr weer opgestapt en toen moest ik onderhand starten, in volle galop de binnenbak ingekomen (deur was doodeng). Na een tijdje vond ik het toch echt nodig om te beginnen, maar vanuit galop halthouden etc. wordt in de B niet gevraagd (en was ook een onmogelijke opgave), eindelijk uitgebeld (jaaaaaa.... dat kan ook in de dressuursport) en naar de jury toe die zijn raampje opendeed waar hij eindelijk bleef staan zonder te steigeren, zodat ik wat advies kon krijgen... niet dat ik op dat moment in staat was om iets te bevatten, was onderhand net zo over de rooie als mn paard.

germie

Berichten: 25949
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 12:42

indoor, in zo'n 30 bij 60 bak hadden ze een hekwerk uitgezet van 20 bij 40, mijn tweede wedstrijd. Dat vond het paard dus eng, ik naar binnen, bij springt ze een meter opzij, dus ik niet meer netjes op de AC-lijn, gegroet, bij C rechterhand, loopt het paard rechtdoor (mooie sprong over de rand), dacht dat het moest springen, vindt ze leuk, dus ook als ik tegenstrijdige hulpen geef, wil ze er over.
Ik heb haar teruggestuurd, met een mooie sprong de ring weer in en proef uitgereden, wel uitgesloten, want het was een dichte ring. had anders nog 146 punten gehad.
Dat was wel balen.

Lot

Berichten: 1410
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: MesthoopCity

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 15:56

Aiaiai, de herinneringen komen boven!!
Ik heb voor iemand zijn Zeoliet-ruin gereden, dat was op zich al leuk want die man was zo verstrooid dat hij zijn paard nooit herkende op wedstrijd, en mij ook nooit ‘want jullie pinguïns zien er allemaal het zelfde uit’…tuuuurlijk. Ik ging met dat dier springen op een onderlinge wedstrijd van de vereniging, maar eigenlijk kon ik dat helemaal niet! Hij was zo sterk en na een hindernis koos hij zelf de volgende uit om op af te racen. Na een hele enge Rabobankhindernis dacht hij ‘o leuk, die gele’ maar ik dacht ‘nee, we moeten naar de blauwe’. Raakte totaal uit balans, hij sprong toch en ik werd gelanceerd tegen de kantineruit, en gleed onder het oog van alle verschrikte bezoekers daarlangs naar beneden, om vervolgens onder mijn paard te eindigen die over mijn been heen galoppeerde. Dat deed hartstikke pijn (zwaar gekneusd + door mijn leren laars gat getrapt in mijn been) dus leunde ik naar voren. Maar iedereen duwde me steeds naar achteren omdat ze dachten dat ik door de klap geen lucht kon krijgen. O wat werd ik daar sjaggerijnig van. Toen kwam de gastinstructeur en die zei ‘kan je je tenen bewegen?’ Uh…ja. ‘Kan je je enkel bewegen?’ Uh…ja. ‘Nou, op je paard dan. Je hebt je parcours nog niet afgesprongen.’ Ze hebben me erop geholpen en ik heb de laatste hindernis gesprongen. Hoe weet ik niet, met verstand op nul denk ik. Vervolgens strompelde ik met mijn halve kuit aan gort met paard naar de trailer, komt er een bejaard echtpaar aan die zeggen ‘Maar goed dat je een cap op had!’. Ik: ‘Ja fijn, mijn poot is aan gort maar godzijdank had ik een cap op!’ Heb járen niet meer gesprongen!
Heb vorige week wel echt gelachen op wedstrijd waar ik zó’n survival moest rijden (dressuur in zware bagger) dat ik de hele proef met een big smile heb gereden, zo van ‘dit is écht van de zotte, wat doen we hier?’ Die smile zal wel geholpen hebben want ik kreeg 172 punten! Had je tóen mijn smile moeten zien!

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-02 16:13

 Vroeger reed ik op en Haflinger en toen mocht ik meedoen aan een heuse onder het zadel rubriek op de showdag in Ambt Delden! Apetrots met haar in de knot, wit broekie en zwart jassie aan…mijn paardje wilde echter alleen maar achter de andere aan maar had lang niet de gangen van die andere beesten! Gevolg was dat de afstand steeds groter werd en zij zoiets kreeg van ‘he, kan ik niet beter de boel binnendoor afsnijden?’. Het gevolg dáárvan was dat ik steeds met moeite óm de bloemstukken heen ging, op een gegeven moment er dwars doorheen en vervolgens mijn knollie zwaar in de stop ging vóór de jury. Ik lag helemaal in een deuk maar eindigde natuurlijk als laatste! (Eigenaar en jury konden er niet om lachen). Frusty
 Ook niet leuk was dat ik midden in mijn dressuurproef zat die ik uit mijn hoofd reed toen de ringmeester ring ik kwam met de vraag of ik die en die combinatie was….concentratie kwijt en proef ook! Huilen
Vriendin van mij is vaak beetje van de makkelijke. Ze reed wegparcours voor de cross en toen de toegestane tijd omwas, was ze nog niet binnen! Komt ze vervolgens 1.5 minuut later aangeSTAPT! Dus ik schreeuwen, ze dacht dat ze nog alle tijd had…zucht. Vervolgens foutloze cross en springen gereden….ze had een loeier van een klassering gehad als ze niet al die tijdfouten in het onnozele WP had gemaakt…DOM! Haha!

Eyes
Berichten: 854
Geregistreerd: 14-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-02 03:56

Alweer wat jaartjes terug, Springwedstrijd Gooise in Huizen, met sloot! M'n paard sprong altijd alles maar absoluut geen sloot. Advies van de trainer;" Ga kort achter die hindernis langs, geef hem een paar petsen en dan zooooo hard op de sloot af dat ie wel moet springen.
Zo gezegd zo gedaan, keihard op de sloot af, hield niet in, ik blij, recht op de sloot af, ik uit het zadel voor de sprong,......maakt ie ineens een scherpe draai naar links. Ik dus languit in de sloot. Stampvol met toeschouwers!!!! Boos!

Alweer de Gooise. De dressuurbaan rechtsachter grenste aan een groot huis met een houten schutting. Achter die schutting liepen een paar kalkoenen (je weet wel die grote vogels). Op het moment dat ik ter hoogte van die schutting reed ineens een keihard Wakkediewakkediewak (= ongeveer het geluid van een kalkoen). M'n paard met 4 benen de lucht in en stond gelijk aan de andere kant. Gelukkig kon de jury er wel om lachen Haha!
Boos! Ik niet Boos! .... Ja, naderhand Haha!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 13:58

*LOL* *LOL* *LOL*

Dit is echt superleuk om te lezen. haha, blij dat ik (nog) nooit van die blunders meemaak.

gomir

Berichten: 25534
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 20:59

Hé die kalkoenen klinken bekend eyes. Die heb ik ook een keer naast mijn baan gehad ergens...Bij mij zaten ze precies ter hoogte van A en elke keer vloog ik twee meter naar binnen. Heb uiteindelijk de bak maar wat verkleind...*LOL*

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:12

turksma is echt cool!!
ze was laatst(nou, laatst..hele tijd geleden al inmiddels)bijna dood gegaan, maar ze is sterk gelukkig.

uhm, mijn stomste wedstrijd ervaring..poeh..
ah, ik weet wel wat:
uitwisselingswedstrijd met de carroussel, ik reed 2e sectie hoofd op een ontiegelijk slome pony. vlak voor het groeten ging dat beest stil staan om te poepen en ik kreeg hem gewoon niet meer vooruit..echt niet gewoon..
beest was gewoon opgevoed van: bij het poepen mag je stilstaan..nou, daar zat ik dus mooi mee..

Jissie

Berichten: 27
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:21

op m'n tweede wedstijd(met Natasha)m'niendinnen ging m'n proef voorlezen, maar m'n zusje kwam erbij staan en begon tegen m'n vriendin te praten. Bijgevolg wist m'n vriendin even niet meer wat ze moest voorlezen. Had gegroet bij de X en moest daarna naar rechts, maar zij zei dus links. Ik ging dus naar links. De jury had het onmiddelijk gezien. Ik kreeg een -2. de rest natuurlijk erg blij want het was een interclub en als ik die -2 niet had had ik gewonnen, dus extra punten voor de manege. Heb daarna in de tweede proef een tweede plaats gereden.

Ook op die wedstijd, maar dan met Quaresa. Het was Quaresa haar eerste wedstrijd. Als tweejaarse hadden ze haar laten springen over een wit hekje, om te kijken of ze kon springen. Had op de manege niet met haar tussen witte hekjes kunnen rijden omdat de buitenpiste te nat was, en de binnenpiste te klein. Bijgevolg sprong ze dus in de eerste proef over de witte hekjes. Toen ze het de eerste keer had gedaan, mocht ik van de jury mijn proef verder rijden, maar was wel uitgesloten. daarna deed ze het nog twee keer. Ben ik naar binnen gegaan en heb gegroet. Ik vond het best wel grappig dat ze het deed, en beloonde haar nog even(kreeg in de tweede proef(dezelfde jury)meer punten dan dat ik eigenlijk had verdient!!). Ah ja de tweede keer dat ze erover sprong, heeft ze bijna de jury omvergereden, maar gelukkig konden die er wel om lachen. enne.. die hele proef staat op video, das wel 'n leuk aandenken aan 'r!!

XJuul

Berichten: 9577
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Den-Helder

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:21

gomir schreef:
Ik heb zoveel gekke dingen uitgehaald, maar er schiet me nu niet veel te binnen...*LOL* Zeker diep weggestopt Haha!

mijn vorige pony heeft weleens los gelopen toen we hem op de trailer probeerden te zetten en laatst brak mijn beugelriem in de dubbelsprong, maar veel meer kan ik niet bedenken.
Diezelfde beugelriem brak trouwens net voor de start van de oefencross weer Bloos en hij was na de eerste keer driedubbelgestikt Verward
Ik ben ook weleens uit de baan gevlogen tijdens een M-proef, maar dat ben ik vergeten Bloos Schijnheilig En met springen was ik een keer zo blij dat ik eindelijk een keer foutloos was(en mijn punten voor het L had) dat ik spontaan door de start vergat te rijden....gelukkig hielp de jury me herinneren Party!!
En beenbeschermers af vergeten te doen voor de proef is me laatst ook al overkomen...maar gelukkig had ik wederom een hele aardige jury Lovers Mijn pony reed ik nooit met beenbeschermers los, dus ik heb er gewoon bij Ontario niet aangedacht. het duurde ook wel even voor het kwartje viel Clown


goh dat laatste komt me bekend voor, volgens mij was ik toen aan het kijken Haha! . Jaqueline stond daar spastisch vanuit de kantine naar je beenbeschermers te wijzen..

Jissie

Berichten: 27
Geregistreerd: 10-03-02
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-02 21:21

op m'n tweede wedstijd(met Natasha)m'niendinnen ging m'n proef voorlezen, maar m'n zusje kwam erbij staan en begon tegen m'n vriendin te praten. Bijgevolg wist m'n vriendin even niet meer wat ze moest voorlezen. Had gegroet bij de X en moest daarna naar rechts, maar zij zei dus links. Ik ging dus naar links. De jury had het onmiddelijk gezien. Ik kreeg een -2. de rest natuurlijk erg blij want het was een interclub en als ik die -2 niet had had ik gewonnen, dus extra punten voor de manege. Heb daarna in de tweede proef een tweede plaats gereden.

Ook op die wedstijd, maar dan met Quaresa. Het was Quaresa haar eerste wedstrijd. Als tweejaarse hadden ze haar laten springen over een wit hekje, om te kijken of ze kon springen. Had op de manege niet met haar tussen witte hekjes kunnen rijden omdat de buitenpiste te nat was, en de binnenpiste te klein. Bijgevolg sprong ze dus in de eerste proef over de witte hekjes. Toen ze het de eerste keer had gedaan, mocht ik van de jury mijn proef verder rijden, maar was wel uitgesloten. daarna deed ze het nog twee keer. Ben ik naar binnen gegaan en heb gegroet. Ik vond het best wel grappig dat ze het deed, en beloonde haar nog even(kreeg in de tweede proef(dezelfde jury)meer punten dan dat ik eigenlijk had verdient!!). Ah ja de tweede keer dat ze erover sprong, heeft ze bijna de jury omvergereden, maar gelukkig konden die er wel om lachen. enne.. die hele proef staat op video, das wel 'n leuk aandenken aan 'r!!

Jobbeltje
Berichten: 2799
Geregistreerd: 29-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-05-02 22:30

ik was vandaag (weer) eens mee op wedstijd.. (ben altijd mee als groom) en ik moest een van de pony's ff opzadelen.. was ik zo met het bontje onder het shabrakje bezig geweest.. dat ik de singel aan de rechterkant maar met 1 gesp (van de 2) had vastgemaakt. Ik had nog wel gezegt, je moet nog ff aansingelen hoor! Naja had ze dus haar M1 proefje gereden.. komt ze bij me.. er rinkelt iets bij het zadel.. ik dus.. oh is vast de singel.. ik kijken.. WOEPS Verward Verward

stokpeerd
Berichten: 431
Geregistreerd: 23-03-02

wedstrijdgein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:09

dat ik op een dressuurwedstrijd met een stressig paard startte in ring 1 en eindigde in ring 10!!

tussendoor ook nog leuk dressuurhekjes gesprongen. Geen houden aan dus. en waarom? de ruitenwisser moest aan omdat de jury door de regen anders de proef niet kon jureren.

Maar gelachen hebben we wel

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 15:50

Laatst nog, de grond was niet zo goed. en dat hadden ze opgevuld met modder. En dan nog precies op X, dus met gebroken lijnen, handveranderen, binnenkomen, moest je over dat zwarte modder heen. Wat denk je? Springt dat mokkel de hele tijd erover Schijnheilig

En met Hicky mijn eerste wedstrijd waren we stoer met de trailer weg. We waren net klaar en mijn pa had de stang erachter vast gedaan, en ik had haar hoofdstel net uitgedaan. Nou, dacht mijn pa, ik gooi die stang even naar achter, zodat het paard wat meer ruimte heeft. Hicky voelde dus geen stang meer achter haar kond, speerde hem achteruit, liep pap omver, en speerde hem zo de wedstrijdterrein over om het allemaal goed eens te bekijken. Wow, toen scheet ik hem echt wel!
Gelukkig dat ze redelijk goed op haar naam reageerde, want toen ik haar riep kwam ze er vrolijk aangelopen: 'Ik deed toch niks?!'

Ethelate

Berichten: 21120
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-02 16:45

Scheve mond

En ik moet nog beginnen! Al die verhalen zijn lekker demotiverend!

MAAR ik start toch! Tong uitsteken *ooit*
want ik ken het wel, voorschut staan!
(en van Tos kun je van alles verwachten!)
Haha!

wordt nog wat!