Wat vinden jullie van de nieuwe boekjes/proeven?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

__PSM__

Wat vinden jullie van de nieuwe boekjes/proeven?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-02-06 20:30

Ik heb vandaag een nieuw proevenboekje gekocht, maar toen kwam ik tot mijn schrik dat en de winstpuntenregeling er niet instaat en dat er maar 4 proeven per Categorie zijn B L1 enzo.

Ik vind dit maar saai, je moet nou 3 maanden dezelfde proeven rijden, wat vinden jullie daar van? Hoor graag jullie reacties over de nieuwe proeven

Gr. Pauline

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:03

vindt ik ook,heel saai,zo is n ruiter toch niet bewust met de proef bezig,iedereen(soms vergeet ik t )oefent zn proef thuis en die is er dan bewust mee bezig,en het paard weet nu precies wat er komt op wedstrijd,er zal best logica in zitten anders maken ze deze proeven niet maar ik ga de oude wel missen,zijn veel leuker,als je ze in t boekje bekijkt..

3 maanden dezelfde is echt oersaai, echt een domme zet

nu heb je 1 wpt bij 180 dacht ik,vink ook super stom,ben echt aan die 156=1wpt gewent

Emilia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:05

Loopt al een topic over.
Vind ze weer waardeloos. 1 buitje en je kunt ze weer weggooien.

Marije_jiplover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:07

Lilliputter

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:07

die er nu zijn zijn wel moeilijk op sommige punten maar zo ben je wel goed bezig vindt ik als je winstpunten rijdt,het knhs ziet er vast iets positiefs in anders doen ze t nie maar ik denk een hele domme zet,net als het hoedje af proberen te schaffen,echt belachelijk!!..gelukkig gaat dat niet door

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-02-06 21:37