Weet niet of hier al een topic over is, anders sluiten jullie het maar..
Ik heb me voor volgende week zaterdag opgegeven voor een wedstrijd in Sleen.. digitaal via startlijsten.nl .. Leek me wel handig, ik kreeg telefonisch namelijk niemand te pakken.. Maar nu kan ik er niet uithalen of ik nou wel mee mag doen of niet..
Er staat dat: Mijn inschrijving is ontvangen; Mijn startcoupon nog niet binnen is; Dat de betaling op de dag zelf moet; En dat ik (volgens mij) geen reserve sta..
Betekent dit nu dat als mijn coupon binnen is (wel laat trouwens, heb ik vorige week al op de bus gedaan) ik wel kan starten?
Toch maar even proberen te bellen en anders gewoon gaan als je op de startlijst staat, neem dan wel even extra coupons mee voor het geval ze dan nóg niet binnen zijn.
Je inschrijving is ontvangen dus dat zou volgens mij betekenen dat je op de startlijst komt te staan. Dus even op startlijsten kijken of je erop staat. Het kan zijn dat je coupon al wel binnen is maar dat dat nog niet verwerkt is. Neem voor de zekerheid een coupon mee.
Ik had me ook digitaal ingeschreven voor sleen en meteen erna mijn coupon opgestuurd en mijn inschrijving was wel ontvangen, maar de coupon niet. Ze hadden mijn coupon wel, was 2e met 154 (156-2!) Kreeg nu net wel een rekening voor Yvonne Bos met Sydney van de oranjeruiters in de L2, maar ff teruggemaild dat ze dr adminstratie wat beter op orde moet hebben want ik heb gewoon gestart in de M2 en heet de groot... Beetje dom... En ik ben de enige Yvonne bij ons cluppie
Als ik een digitale inschrijving binnen krijg zet ik hem op de startlijst, daarna verander ik de status inschrijving ontvangen pas. Coupons binnen vergeet ik door alle drukte nog wel eens te wijzigen, staat wel (meestal) correct op de startlijsten. Als je geen reserve staat zou ik er van uitgaan dat je kunt starten... Mailtje sturen kan natuurlijk altijd als je niemand te pakken kunt krijgen...
Ik werd zaterdag gebeld.. en ik sta er inderdaad op... Ze was mijn coupon kwijt.. omdat ik me met mijn nieuwe achternaam had opgegeven, terwijl mijn meisjesnaam nog op mijn coupons staat.. Dom van mij..! Maar ik mag starten in iedergeval! Bedankt voor jullie reacties!