Gisteren wedstrijd in Groesbeek gehad

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

_RobinA_

Gisteren wedstrijd in Groesbeek gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-06 15:14

Heey,

Gisteren had ik weer eens wedstrijd, deze keer in Groesbeek. Helaas ging het deze keer nergens naar. Eerst liepen ze een half uur uit, dus ik een half uur later op mijn paard en toen moest ik ineens na 10 minuten de ring al in om mijn eerste proef te rijden -> paard nog niet los. Maarja, gewoon de proef gereden. Sörli vond echt alles eng dus ik was meer bezig hem goed de ring rond te krijgen dan echt netjes te rijden. Was dus zelf ook helemaal niet tevreden over de proef.
Toen dus de tweede. Sörli was ondertussen wel los dus vol goede moed de proef in. Flink voorwaarts gereden zodat hij niet te veel zou kijken. Dat ging goed totdat ik mijn proef moest beginnen Vlak voordat ik de AC-lijn op moest rijden kwam er buiten de bak een paard met hoefijzers lang. Dus Sörli helemaal opgewonden en toen schrok hij weer van iets dus vol op de rem en omdraaien. Gelukkig zat ik er nog op maar het scheelde niet zo heel veel of ik had er langs gelegen. Volte gedraaid en verder gereden. Ook weer veel slordigheidsfouten omdat Sörli weer alles eng vond. Och ja, volgende keer beter (ik rekende op 140 punten ofzo) bleek dat ik toch nog 155 & 156 pnt. had!!! Helemaal niet verwacht. Nu zijn we dus L1+3!!!

Anoniem

Re: Gisteren wedstrijd in Groesbeek gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-06 18:32

Evengoed nog een winstpuntje!
Gefeliciteerd!
Jammer dat je gevoel niet goed was over beide proeven!

Pipsel

Re: Gisteren wedstrijd in Groesbeek gehad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 09:01

Gefeli met je wptje. Jammer dat het gevoel er niet naar was. Volgende keer beter..

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-06 11:54

Gefeliciteerd met je winstpunt!