Vorig jaar werd er in Helden in Limburg een koudbloedwedstrijd georganiseerd, met springen en dressuur. Ik kon toen elaas niet meedoen, omdat ik vond dat we er nog niet klaar voor waren. Nu lijkt het me wel heel leuk. Worden er misschien in Limburg of Brabant vaker van deze concoursen georganiseerd? wie kan mij hierbij helpen?
zover ik weet zijn er niet veel wedstrijden voor alleen koudbloedpaarden. wel specifiek voor rassen, ik heb zelf 2 fjorden en daar worden regelmatig wedstrijden voor georganiseerd maar uitsluitend voor fjorden. ook is er eens een wedstrijd samen met merens paarden geweest, ook erg leuk
misschien dat je onder tinkermensen eens kan rondvragen.
Dank je Grid, ik had ze al gezien idd. Maar dat is allemaal zo ver weg, dan ben ik al zo'n 3 uur aan het rijden voordat ik er ben. Dat is wel erg zwaar voor Tosca. Vandaar dat ik op zoek was naar wedstrijden in het zuiden.
er was vorig jaar in september in Velden een wedstrijd speciaal voor koudbloeden. (friezen, tinkers, fjorden, enz). volgens mij id dat der elk jaar misschien is datwat dichter bij voor jou