Ergens halverwege moet je vanuit het lichtrijden aanspringen in de galop. Maakt mij niet uit, mijn knol zit niet dus ik spring altijd aan vanuit lichtrijden......
Maar helemaal normaal lijkt het me niet.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ze hebben de proeven voor gereden en toen werd ook deze vraag gesteld, en die mensen (die de "clinic" gaven) zeiden ook dat je dan zelf een paar passen van te voren door mag gaan zitten. De overgang van draf naar stap doe je toch meestal ook door te gaan doorzitten..? en ook dat staat niet in het boekje Pannie schreef:heb vanmorgen voorlichting gehadze hebben de proeven voor gereden en toen werd ook deze vraag gesteld, en die mensen (die de "clinic" gaven) zeiden ook dat je dan zelf een paar passen van te voren door mag gaan zitten. De overgang van draf naar stap doe je toch meestal ook door te gaan doorzitten..? en ook dat staat niet in het boekje
snoeske schreef:ff wat anders over de nieuwe proef, eerder stond bij totaal score 260 punten en nu 300 punten maar is het nog wel bij 156 een winstpunt of is dat ook veranderd? beetje off topicmaar moet het ff weten...

vallie schreef:he, heb jij het boekje al, las net een topic dat de nieuwe boekjes pas in maart komen?
Zou ook gewoon zomaar een foutje kunnen zijn.