Wie moet er dan ook? Ik moet om 16:12. Maar ik heb geen wit blousje
Ik zal wel even aan mijn zus vragen. Is er trouwens maar één proef of moet je er wel twee rijden? Ik zie bij mijn naam maar één starttijd staan.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Wie moet er dan ook? Ik moet om 16:12. Maar ik heb geen wit blousje
Ik zal wel even aan mijn zus vragen.
In Sneek hebben ze naar mijn weten in de winter alleen maar wedstrijden met 1 proef. Anders staat het wel duidelijk vermeld op de wedstrijdkalender of op de startlijst.
Siegje schreef:Sneek!

Mies7 schreef:Een leerling van mij had een winstpunt in de B, weet nog niet hoeveel pnt hij in totaal had maar goed, winstpunt is binnen!
BeLoVeD schreef:Was dat dan Benedict?
missnynke schreef:Mies7 schreef:Een leerling van mij had een winstpunt in de B, weet nog niet hoeveel pnt hij in totaal had maar goed, winstpunt is binnen!BeLoVeD schreef:Was dat dan Benedict?
ja idd, hij had 156 p.

Missnynke schreef:ja idd, hij had 156 p.
BeLoVeD schreef:Echt super van 'm! Ik ben trouwens Thialda
missnynke schreef:Missnynke schreef:ja idd, hij had 156 p.BeLoVeD schreef:Echt super van 'm! Ik ben trouwens Thialda
haha dat dacht ik al!
Alie deed het wel super he![]()
Alleen die laatste actie was wat minder....a afwenden en overgang naar stap.....STAP.....STAAAPP! Alie"he? ooooohhhh..."
deed ze dat nou expres of had ze het echt niet door?
Marus schreef:Nou Djun je laat niet snel iets van je horen?!
Nu kan het in ieder geval niet slechter worden. Ik heb medicijnen gekregen voor mijn arm, maar nu mag ik tien dagen (vanaf gister) niet rijden en moet ik langzaam opbouwen maar volgende week zaterdag heb ik alweer wedstrijd
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik die wedstrijd afzeg. Anders duurt het nog heel lang voor ik weer een wedstrijd heb en ik wil toch wel graag ervaring opdoen.