Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Was 1e en 2e
maar heb ook wel es voor een 1e prijs 12,50 GULDEN gehad
* viefdepief schreef:Ik heb als eerste prijs wel eens €9 gehad..
Het juiste prijzengeld heb ik dus echt nog nooit gehad!
*even zielig doen *

horseNL00 schreef:In het L2 heb ik onlangs 45 Euro gewonnen. Met een zak brok, een beker, een rozet en nog een prijs in natura (shampoo voor zomer-eczeem). Best veel, toch?
(ook 1x en nooit weer)
Ludora schreef:Bij de pony's in brabant heb je idd vaak alleen een beker, roset en soms een gesponsort iets.
Bij de paarden hoort het te zijn dat je 5x het inschrijfgeld krijgt, maar dat is volgens mij geen verplichting...

Kylan schreef:AntheaV: Bij de paarden betaal je ook meer startgeld
k bedoelde eigenlijk:Citaat:
Artikel 38 - Geldprijzen/waardebonnen/kunst- en gebruiksvoorwerpen
1. Prijzen bij wedstrijden kunnen bestaan uit geldprijzen, waardebonnen, kunst- en gebruiksvoorwerpen.
2. Wanneer geldprijzen worden uitgereikt bestaat er geen verplichting tot het uitreiken van bekers of ander eremetaal. Wel dient de plaatsing door plaatsingsrozetten te worden aangegeven.
3. Indien extra prijzen worden uitgereikt dient de totale waarde van de prijzen (exclusief de extra prijzen) overeen te komen met de totale waarde van de prijzen, zoals deze voor de desbetreffende klasse in de prijzenschaal is vastgesteld.
4. Het vraagprogramma dient duidelijk aan te geven welke prijzen per rubriek worden uitgeloofd.
5. Indien wedstrijden in competitieverband verreden worden dient het totaal van de voor de competitie per klasse beschikbare prijzengeld evenredig te worden verdeeld over de verschillende wedstrijden, die deel uitmaken van de competitie.
6. Wanneer twee of meer deelnemers gelijk eindigen moeten de gelijk geplaatste deelnemers de voor hen gezamenlijk bestemde prijzen evenredig onder elkaar verdelen. Indien het voorwerpen betreft moet worden geloot. In het vraagprogramma kan een afwijkende regeling worden opgenomen mits deze is goedgekeurd door de KNHS.
Suziej schreef:Hier loopt ook al een topic over.