nou ja zeg!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

nadina

nou ja zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 11:10

Heb ik weer! Zaterdag wedstrijd gehad in Dodewaard, moest al om 8.30 en aangezien mijn paard geen snelle eter is meteen paard weer teruggebracht na het rijden. Ik was dus te laat voor de prijsuitrijking. Kom ik daar: 'Je had nog prijs ook!' 1beker en 1 oranje lint. Zit ik vandaag op startlijsten te kijken, blijkt dat ik 2 keer 1e was! (met 162 en 163 pnt) Wat zouden jullie doen? Ik wil niet flauw doen maar het gaat toch echt om het idee!

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:27

Ik zou niks doen, het gaat toch om je winspunten.. die 1ste prijs zegt niks dus ik zou gewoon zoiets hebben van.. m'n prijzenkast is toch geen plaatsje meer:+ maarja succes verder

missnynke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:28

die krijg je dan toch later wel?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 11:33

Volgens de reglementen moet je bij de prijsuitreiking aanwezig zijn, anders vervallen de prijzen aan de organisatie.

nadina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-06 11:59

Lielle schreef:
Volgens de reglementen moet je bij de prijsuitreiking aanwezig zijn, anders vervallen de prijzen aan de organisatie.

Dan heb ik dus mazzel dat ik de ene prijs wel heb gekregen Bedankt voor de reacties. Vond het een beetje zuur om op internet te moeten zien (had je maar op tijd moeten zijn, gelijk, maar had gemeld dat ik het paard eerst weg zou brengen en dat was oke), kinderachtige reactie misschien van mij. Heb je he, gedrevenheid

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:00

nadina schreef:
Lielle schreef:

Dan heb ik dus mazzel dat ik de ene prijs wel heb gekregen Bedankt voor de reacties. Vond het een beetje zuur om op internet te moeten zien (had je maar op tijd moeten zijn, gelijk, maar had gemeld dat ik het paard eerst weg zou brengen en dat was oke), kinderachtige reactie misschien van mij. Heb je he, gedrevenheid

Als je meld dat je even naar huis bent en later weer terugkomt, heb je volgens mij nog wel recht op je prijs. Durf echter niet met zekerheid te zeggen.

Nog gefeliciteerd!

Let_be

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:24

Het gebeurt echt heel vaak dit! Vraag ik hoelaat prijsuitreiking is zeggen ze 5uur, kom ik om kwart voor 5 en dan is het al geweest.
Of idd als ik als laatste start: Ja ze wachten op je. 10min uitgestapt, meteen op trailer: prijsuitreiking al geweest.... Echt belachelijk.

dyaco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:28

ik moet zeggen dat ik het altijd super fijn vind als de prijsuitreiking snel gedaan word heb een hekel aan als mijn paard maar staat te wachten op de trailer

KiWiKo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:29

als je de protocollen maar hebt

Daantje1981

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:32

Ach, een beker zegt toch niet zoveel. Als je je winstpunten maar hebt, dat is veel belangrijker!!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 17:45

Lielle schreef:

Ik had afgelopen week ZHK en de prijsuitreiking was meteen na mijn proefje (ik was als laatste). Gewoon een rondje uitgestapt in de bak en daarna in de trailer gezet. Vervolgens naar de prijsuitreiking.
Die was toen ook al geweest. Niet dat ik prijs had, maar ze hadden wel éven kunnen wachten.

Ik zou het gewoon zo laten. Ik heb ook een keer gehad dat een meisje 2x eerste was en ik wist mn plaats niet (je moet gewoon je protocol ophalen en alleen nr. 1 werd omgeroepen).
Toen keek ik ook op de startlijsten en zag dat we gedeelde eerste waren. Dan zóu je moeten loten (toch?). hebben ze dus niet gedaan.

Maar ja joh, zij ook weer blij met dr beker.

chelsea82

Re: nou ja zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 23:11

dyaco schreef:
ik moet zeggen dat ik het altijd super fijn vind als de prijsuitreiking snel gedaan word heb een hekel aan als mijn paard maar staat te wachten op de trailer

Heb je gelijk in.Soms is de laatste al lang en breed klaar en dan duurd het nog meer dan een uur en vaak hebben ze dan ook nog eens geen uitslagenlijst neer gehangen en weet je niet of je wel of geen prijs hebt.Zit je soms dom uren te wachten voor niks en je paard staat maar in de trailer te staan.

Soms gaat het ook wel te snel hoor.Heb vaak dat ik als laatste moet starten, en dan is het vlug vlug vlug.Uitstappen slechts 1 rondje, snel de trailer in, spullen niet eens netjes opruimen maar gewoon de auto ingooien en dan kom je in de kantine is de prijsuitreiking al geweest.

Heb het eens zo slim gehad.Ik kom de ring uit, kom in de losrijbak, half rondje gestapt en mensen lopen met coupons naar buiten en het licht gaat uit.Lekker he.

daffodil

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-06 23:18

Oh, dus als er volgende keer bij ons iemand niet is, mag ik de prijs zelf houden
Ga ik eerst lekker bij KiWiKo shoppen en zorg dat ik erg leuke prijzen heb, komt goed dan! Wij hebben namelijk geen bekers, maar gebruiksvoorwerpen

Neehoor, wij proberen echt te wachten tot iedereen in de kantine is, maar sommige mensen melden zich niet af of zijn eindeloos lang bezig om paardlief in de trailer te parkeren. Dan kun je je voorstellen dat we de prijsuitreiking gewoon doen, want de rest wil ook naar huis! Maar prijzen geven we gewoon nog hoor, behalve als iemand dus daadwerkelijk vertrokken is, das dan jammer! Maar voor zover ik weet is dat nog nooit voorgekomen, de meeste mensen die voortijdig vertrekken kunnen zelf een aardige inschatting maken dat ze dus echt niet goed genoeg gereden hebben om in de prijzen te zitten..........

Urielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 12:21

OemmiejO schreef:

Toen keek ik ook op de startlijsten en zag dat we gedeelde eerste waren. Dan zóu je moeten loten (toch?). hebben ze dus niet gedaan.

Maar ja joh, zij ook weer blij met dr beker.

Als jullie een gelijk puntenaantal hebben, kijken ze naar de cijfers onderaan en op basis daarvan zul jij toch tweede zijn geweest dan.

Tien

Re: nou ja zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-06 13:19

Ik heb dat nog nooit gehad. Ik ben vaak te laat voor de prijsuitreiking, maar (als ik dan een prijs had) kreeg ik het wel mee.
Misschien altijd geluk gehad
En verder, de punten tellen, de rozetten zijn toch alleen maar versiering. Het is minder als er een geldprijs was