Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Lielle schreef:Volgens de reglementen moet je bij de prijsuitreiking aanwezig zijn, anders vervallen de prijzen aan de organisatie.
Bedankt voor de reacties. Vond het een beetje zuur om op internet te moeten zien (had je maar op tijd moeten zijn, gelijk, maar had gemeld dat ik het paard eerst weg zou brengen en dat was oke), kinderachtige reactie misschien van mij. Heb je he, gedrevenheid
nadina schreef:Lielle schreef:Volgens de reglementen moet je bij de prijsuitreiking aanwezig zijn, anders vervallen de prijzen aan de organisatie.
Dan heb ik dus mazzel dat ik de ene prijs wel heb gekregenBedankt voor de reacties. Vond het een beetje zuur om op internet te moeten zien (had je maar op tijd moeten zijn, gelijk, maar had gemeld dat ik het paard eerst weg zou brengen en dat was oke), kinderachtige reactie misschien van mij. Heb je he, gedrevenheid

Lielle schreef:Volgens de reglementen moet je bij de prijsuitreiking aanwezig zijn, anders vervallen de prijzen aan de organisatie.
Niet dat ik prijs had, maar ze hadden wel éven kunnen wachten.
dyaco schreef:ik moet zeggen dat ik het altijd super fijn vind als de prijsuitreiking snel gedaan word heb een hekel aan als mijn paard maar staat te wachten op de trailer
OemmiejO schreef:
Toen keek ik ook op de startlijsten en zag dat we gedeelde eerste waren. Dan zóu je moeten loten (toch?). hebben ze dus niet gedaan.
Maar ja joh, zij ook weer blij met dr beker.![]()