Ik had vandaag wedstrijd en de dag begon dus met mijn pony op de trailer zetten. Hij liep er gewoon in een keer in, da's knap voor hem, want meestal loopt 'ie nog 10 minuten te klooien. Eenmaal aangekomen op de manege was die relax en sloopte de trailer gelukkig niet
Toen ik in de inrijhal stond had ik nog maar een krap kwartiertje om in te rijden en hij was erg gestressd naar mijn gevoel, terwijl mijn vader en kennis zeiden dat hij juist netjes en ontspannen liep, nouja, beter van. Toen ik de bak in kwam was hij vrij nuchter, maar toen ik mijn proefje reed schrok hij 2 maal op de rechterhand, waar ik complimentjes van kreeg, omdat ik het goed oploste. Dus ik klaar met mijn proefje, word de deur dus open gedaan, komt de ringmeester naar me toe en zegt 'ie; "Mooie pony, zeg!" Waarop ik reageerde; "Dankuwel." Toen zei die weer tegen mij; "En je hebt mooie punten ook!" Dus ik blij. Toen had ik mijn pony afgezadeld, liep ik de kantine binnen. Ik was in mijn eentje in mijn categorie, dus concurrentie had ik niet. Best jammer. Maarja, toen werd de prijs uitgereikt. "De laatste beker gaat naar Nadia Niet, ze was de enigste in haar categorie, maar verdiende met haar 170 pnt zeker de eerste prijs!" Dus ik gloeien en glimlachen. Ik ben zó trots man! Mijn pony is 4,5 jaar nu en is nog niet zo heel vaak gestart met mij.