Moon moest eerst. Eerst gepoetst en opgezadeld en toen los gaan rijden. Ging heel netjes. Can was echt super lief. Toen was Monica aan de beurt. En Can ging hard!!!

Bijna meteen na Monica moest ik erop. Beugels een gaatje lang en opgestapt. 2 sprongetjes gemaakt in de losrijbak en toen de bak in. Ik had mazzel dat Can al iets moeier was geworden. Ze was gelukkig al iets minder snel. Ik kon d'r aardig bij me houden. Ze ging nog steeds erg hard, maar gelukkig niet te. 1 keer ging ik ook bijna de verkeerde kant op, maar gelukkig ging dat net goed. ik was daardoor foutloos en had een stijl van 45,5. We hadden allebei niks gewonnen, maar waren wel tevreden en hadden vooral lol gehad.
Vlak nadat ik op Can had gereden, ging ik ongepland nog een keertje het parcours in. Een meisje met een eigen pony durfde niet goed maar. Hij was nl in het parcours er een keer flink vandoor gegaan. Toen werd er gevraagd of ik een keer op die pony wilde. Natuurlijk buiten mededinging. Dat diertje was heel braaf. Probeerde in het begin wel wat, maar daarna niet meer. Over deze pony was ik dus ook zeer teverden.
We hebben dus een geslaagde dag gehad en Can was echt super leuk!

Moon, dank je wel!!