Gister Beemte-Broekland!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esmeejj

Gister Beemte-Broekland!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 15:33

haaayy,

Ik ben gister weer is nadat ik vorige week een succesvol weekendje Hierden had op pad gegaan naar Beemte-Broekland.. Jaja mijn goede oude maar nog steeds vertrouwde manage.

Ik kwam de "longeer" cirkel in en wat doet mevrouw.. recht overeind staan sja ook wel ERUGG eng natuurlijk Maar in elk geval na haar eventjes van haar spanning af te helpen gingen we wat hoger oprichten en mevrouw had er zeker veel zin in Jammer dat er 1 meisje was waarvan de pony ALLEEN MAAR kon bokken zielige Angel! Want die kreeg 3x bijna een lel Maarja.. Toch maar verder ingereden en de 1ste proef ging redelijk gespannen maar de oefeningen waren best correct toch hadden we 155 punten AAGGRR kon er niet 1puntje bij maargoed maakt niet uit er was nog een 2e proef daar liep ze best lekker maar werd op een gegeven moment( precies in het midden van de proef) beetje dominant waardoor we 5jes en 6jes kregen in plaats van 7ens wat we voor de rest hadden, maar ik zou esmee niet zijn als ik daar niet iets aan veranderd had dus aan het eind liep ze weer lekker, toen hadden we uiteindelijk toch nog 159 punten!! Dus nu zitten we op de 7 winspunten in 7proeven Ben best trots op mijn 4jarige lieverd!! Maar wie van jullie heeft ook in Beemte-Broekland gereden of heeft tips tegen het TEGEN gaan van dat je pony spanning opbouwd.. Best vervelend namelijk en helemaal niks helpt er tegen. Maar wie gaan volgende week ook naar Voorthuizen? Ik sta nou op de reserve lijst. xxx mij

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 19:48

Ben er ook nog geweest, had even gekeken.
Je reed zker een beetje achterin het 2e groepje, of niet?
Heb nl. wel een bonte pony gezien, maar dat was een andere, of heb je geen D-pony?
Wel leuke springfoto trouwens, in je profiel, en natuurlijk gefeliciteerd!

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 20:35

Had je wedstrijd bij Pothoven? Leuk! Mijn paardje woont daar. Netjes van die tweede proef trouwens. Spanning tegengaan lukt denk ik alleen door veel proefjes te rijden, en zelf heel erg ontspannen te zijn.

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:13

@ flippertje: Hoe heet jij (a) heb er heel lang gestaan! En kom nu nog redelijk vaak bij Annet

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 21:13

@sharonalover: Ja klopt! En dankje

Flippertje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 22:05

Ik heet Kirsten, mijn paardje is Flip.

Nimber

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-06 15:11

leuk zeg! Ik start a.s. zondag op pothoven bij de OVJ

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-06 10:52

Nimber@ Succes!

Flippertje@ Oww! Jou heb ik daar vast wel is gezien.. Leuk paardje heb je trouwens ik weet wel wie dat is