Immatriculatie

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pops

Immatriculatie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-02-06 23:15

Domme vraag misschien maar er vroeg mij vandaag iemand of mijn paard geimmatriculatieseerd is? zoix
Omdat hij met haar zou gaan crossen...
Omdat het er vlak na over iets anders ging heb ik er maar niet over doorgevraagd

Maar kan iemand mij vertellen wat het juist inhoud ?

Dank je

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 00:19

Ik denk dat je topic beter op zijn plek is op WD, ik verplaats het even.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 09:17

volgens mij betekent dat inenting, maar ik weet het niet zeker. Belgische bokkers?

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 11:36

Voor zover ik weet betekent het 'registratie bij de federatie'. Dus net zoals een paard dat wedstrijden gaat lopen in NL wordt geregistreerd bij de KNHS, geldt dat in België bij de Belgische bond. Dat heet dan immatriculatie. Ik heb er wel eens van gehoord in verband met endurancewedstrijden in België, maar ik heb er nooit persoonlijk mee te maken gehad.

Hopelijk kan een Belgische Bokker het verlossende antwoord geven.

elkie

Re: Immatriculatie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:20

Dat is idd een soort 'registratie bij de federatie', het kost 75 euro en dan is het paard voor het leven geïmmatriculeerd. Je hebt die immatriculatie nodig om wedstrijden vanaf een bepaald niveau te gaan rijden (afhankelijk van de discipline die je gaat doen kan het niveau van wanneer het verplicht is verschillen). Nu weet ik niet zeker meer of je die immatriculatie bij vlp of bij kbrsf moet aanvragen, maar als je eens een mailtje stuurt naar info@vlp.be zul je wel een antwoord krijgen daarop denk ik.
Als je bij lrv rijdt, gelden er andere regels denk ik, dan moet je is bij je club informeren.
Hopelijk helpt dit.

PrietPraat

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-06 12:28

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-02-06 17:10

Ja ik had me gisterenavond nog wat op het internet gesmeten
En toen vond ik ook die sites
Als het door gaat ga ik mij dan eens op die in te vullen papieren smijten Het is altijd handig voor als ik zelf ook nationaal ga crossen

Dank je wel iedereen