zijn er hier op bokt nog mensen die 18 maart mee doen bij de paarden??(de pony´s zijn 19 maart
)Ik doe zelf ook mee en vind het wel leuk om te weten wie er verder nog mee doen.
xxx
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
Ik ga dara niet meer heen, de inrijbak is er hartstikke klein en er staan dus allemaal pilaren in. Levensgevaarlijk! Succes iig! 
Sydney2005 schreef:Een tip, let op je knieen!Ik ga dara niet meer heen, de inrijbak is er hartstikke klein en er staan dus allemaal pilaren in. Levensgevaarlijk! Succes iig!

Sydney2005 schreef:Een tip, let op je knieen!Ik ga dara niet meer heen, de inrijbak is er hartstikke klein en er staan dus allemaal pilaren in. Levensgevaarlijk! Succes iig!

Alanta schreef:Volgens mij hebben ze op 18 en 19 maart geen wedstrijd bij Polarfurst, das namelijk in het zelfde weekend als Annen en de KNHS staat 2 wedstrijden bij elkaar in de buurt, in het zelfde weekend en de zelfde discipline niet toe. Staat trouwens ook niets van op de wedstrijdkalender van de regiosite Drenthe en ook niets van op startlijsten.nl Het enige wat er op staat is een ponywedstrijd op de Eswalmanege in Vries.
Jij bedoelt zeker een onderlinge wedstrijd?
Pruttel schreef:Volgens mij is er dan geen officiele wedstrijd voor paarden. Die is pas ergens in juni, in het buitenseizoen. Wel een onderlinge wedstrijd om te oefenen voor de nieuwe proeven.
Als je geluk hebt vriest het dan niet meer en kun je in de buitenbak rijden! Wel zo veilig voor mensen die niet gewend zijn aan pilaren.
, heb nu ongeveer 6 jaar terug bij de blauwe ruiters gereden en daar in de binnenbak stonden ook pilaren, dus dat is voor mij niet zo´n probleem, maar het word wel een ander verhaal als je met heel veel mensen in zo´n bak rijd met pilaren