Vanmorgen om 7 uur met de trailer aangereden en gelukkig op tijd in Lichtenvoorde aangekomen. Na even rondgekeken te hebben ( is echt super daar!! ) ben ik Rochelle gaan zadelen. Losrijden ging redelijk rustig op af en toe flinke bokken na. Wel vond ik haar erg gespannen, maar zag dat meerdere paarden daar last van hadden.
Proef verliep eigenlijk zonder fouten, wel een aantal keren teveel spanning in haar lijf en kijkerig. Maar al met al was ik zeker tevreden

En dan maar wachten in de kantine wie weer kon gaan opzadelen voor de huldiging. Na 1.5 uur kreeg ook ik eindelijk het verlossende antwoord dat ik erbij zat!!! Ik mocht opnieuw in de ring!!! Djee wat zat ik in de zenuwen hoeveelste ik was geeindigd. Zowiezo al super dat je in de prijzen zit, maar nu nog maar de vraag waar......
Weer hup naar de trailer, Rochelle eraf en opzadelen. Tijdens het opzadelen gaf ze al meerdere keren te kennen dat ze het hier totaal niet mee eens was. Tijdens het afdoen van de transportbeschermers heeft ze me weer getrapt en nu echt recht op mijn rug
O wat ging het daar tekeer op het terrein. En ik maar janken van de pijn. Toch maar doorgegeaan met zadelen. Intussen kwam er een man op ons aflopen want binnen was er al bekent gemaakt dat er iemand van de prijswinnaars een klap van zijn paard had gehad en dat ze even moesten wachten. Hij vroeg of het ging en of ik nog mee kon rijden of dat ik zonder paard ging. Ik wilde dit koste wat koste niet missen en ben er toch ( ondanks weer een hoop elastische achterbenen ) op gaan zitten.Fijn al die mensen die je dan aan zitten te kijken als je de ring als laatste binnen komt

Na een rondje gestapt te hebben moesten we in de rij gaan staan.....
IK BEN GELDERS KAMPIOEN GEWORDEN!!!!!!!!!!
Ik stond 15 punten los van nr 2!!!!
O wat heb ik ondanks alles genoten daarvan, helaas heb ik de linten niet om durven doen, ik vertrouwde haar niet echt. Er zijn wel hele gave foto's gemaakt, er is gefilmd, ook tijdens de ereronde!!!
Ik kan het nu nog niet helemaal bevatten, maar ondanks alles ben ik erg trots op Rochelle.....

Gefeliciteerd! En met 15 punten los van nummer 2 is errug veel! Hoeveel punten had je zelf? En gaat het nu wat beter met je rug??