Haayy

Nou ik en mijn super duper sport pony(Angel) zijn gister weer eens naar oefenspringen in Brummen geweest, helaas was onze laatste wedstrijd niet zo lekker gegaan

en waren we gezellig samen in de hindernis geknald..

zieligee pony! Maargoed gister ging echt super ik kwam eigelijk alleen eventjes om wat meer even weer wat vertrouwen in de springring te krijgen in mezelf vooral. Dus ik kom daar aan en ga lekker onderuitgezakt in de kantine zitten wachtend tot mijn pony klaar was(Ik zat daar overigens met mijn pa) Nou toen die eenmaal klaar was hadden ze me ook al aangemeld.. ik dacht nog.. ow wat raar doen ze normaal nooit

zonder erbij na te denken stapte ik op mijn schoonheidje en begon even lekker los te rijden met enkele dressuuroefeningen. Toen werd er nog wat ingesprongen wat redelijk aan de hoge kant was voor mijn 80/90 cm parcourtje wat ik ingedachte had, maargoed die "grooms" van tegenwoordig ook dacht ik.. dus sprong gewoon lekker door op wat hun voor mij neerzetten(3keer bijna over de bakrand gesprongen omdat mevrouw wel heeel veel zin had

) maar goed, toen werd gezegd **DE 1METER BEGINT!!** en ik was nog steeds niet aan de beurt geweest maar toen wel.. Echt super lekker parcourtje gesprongen heerlijk in balans niks aan de hand! Toen had werd de 1.20/1.30 omgeroepen.. dus ik dacht.. voor niks 2parcoursen betaald..

wat een sufkippen zijn ze toch ook! Waarom zeiden ze niet dat ik nog een keer moest springen.. Maar wat bleek nou.. ze hadden me bij de 1.20/1.30 met enkele 1.40 hindernissen ingeschreven!!

dus ik springen maar ze deed het SUPER! Nou.. zit nog al wat talent in deze 4-jarigee (bijna 5-jarige) pony

nouja wie van jullie zijn nog meer geweest? Ik vond het echt weer super!!

denk dat ik volgende maand weer ga

nouja.. xxx Mij + kusjjee van die talent pony!!