Wedstrijd Hierden

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

esmeejj

Wedstrijd Hierden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-01-06 19:35

Haay,
Ik had van het weekend eindelijk weer eens goed gereden en ik dacht.. laat ik is een verslag op bokt gaan zetten. Het was mijn 6e L1 wedstrijd en ik had ook 4 winstpunten. Voordat ik hieraan begon. Ik had haar een week niet kunnen rijden door de slechte weersomstandigheden maar ze liep echt super fijn voor het eerst sinds de ARK (17 september) Dus ik was super trots Uiteindelijk waren we 5e met een 159 proef!! best netjes dus weer.. Noujaa.. jullie reactie en wie zijn er ook naar Hierden geweest?

clavecimbel

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-01-06 19:46

Gefeliciteerd. Fijn dat ze goed liep, ondanks dat je een week niet hebt kunnen rijden. Netjes

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 13:38

Heb er zaterdag ook gestart.. Ging niet zo heel denderend, zat te vroeg in het voorstukje waardoor ze compleet inzakte..

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-01-06 17:37

ooww.. dat is jammer=S maarja.. vond jij ook al dat er niet heel soepel gejureerd was?

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 18:43

Gefeliciteerd met je punten en je prijs!
Fijn dat je gevoel ook erg goed was over de proef!

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 20:44

Uhm in de B werd niet al te moeilijk gejureerd, maar mijn proefje ging ook nergens naar, en denk dat jullie in de L1 andere jury hadden!
K zat veel te vroeg in het voorstukje, waardoor pony uitelkaar liep, niet meer aan mn been en vooral heel erg op de voorhand.. T zag er ook niet en voelde niet goed, en had cap open , was hem voor mn proefje nadat ik mn haar eronder had gefrummeld vergeten dicht te doen, dus daar gingen ook nog een aantal punten..

Sizz

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-01-06 21:11

Gefeliciteerd.

Ik ken jou wel.
Jij rijdt in dezelfde kring als mij en moest met de selectie springen ook tegen mij.
(In Apeldoorn, laatste selectie, moest jij toch als eerste van de D starten?)