Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
vossie schreef:Ik ga mee als hulp bij mijn instructrice, Ilona Goris, rijdt PSG.
Jippie schreef:vossie schreef:Ik ga mee als hulp bij mijn instructrice, Ilona Goris, rijdt PSG.
weet je zeker dat ze mee doet? Vorige week had haar paard ernstige koliek. Ik hoop heel erg voor haar dat het inmiddels beter gaat.
Ik MAG meedoen. Ik heb nog maar een paar wedstrijden gestart in de ZZ-Licht net als Chalotje hier op bokt, maar we hebben ons beiden geplaatst voor de halve finale. Chalotje kan helaas niet, maar ik wel....
ik ga dus effe heeeeeel errrruuug mijn best doen.....
oversized schreef:Uuuuhhhhmmmm ikkeIk MAG meedoen. Ik heb nog maar een paar wedstrijden gestart in de ZZ-Licht net als Chalotje hier op bokt, maar we hebben ons beiden geplaatst voor de halve finale. Chalotje kan helaas niet, maar ik wel....
![]()
ik ga dus effe heeeeeel errrruuug mijn best doen.....
GeJe schreef:Nou Oversized... alvast veel succes gewenst dan maar. Aan je laarzen zal het niet liggen...
Loesvb schreef:suc6!
grandeur schreef:Hey, wat leuk !!
Gaat lekker dus in de ZZ-L ! Succes !
ja inderdaad, maaaaar ook ik heb de startlijst even gezien en er doen wel erg veel hele goede combinaties mee hoor
. Ik ga natuuuurlijk mijn best doen en we gaan er voor, maar ik lees zoveel goede namen. brrrr. Ach we zijn nog lang niet uitgestudeerd en zien wel waar we uitkomen. Meedoen is in ieder geval al errruuuggg leuk. (EN SPANNEND!!)
! (soms makkelijker gezegd dan gedaan..)
! grandeur schreef:Zo is het !
Gewoon rijden! (soms makkelijker gezegd dan gedaan..)
Oh ik zie nu trouwens dat het dit weekend al is, zaterdag moet je dan zeker?
Want ik zag dat je zondag bij mij in de groep meerijdt in Winschoten!
Loesvb schreef:Zijn er fotografen van de partij? En zo ja, wie??
(of misschien juist wel beter
) oversized schreef:grandeur schreef:Hey, wat leuk !!
Gaat lekker dus in de ZZ-L ! Succes !
ja inderdaad, maaaaar ook ik heb de startlijst even gezien en er doen wel erg veel hele goede combinaties mee hoor
. Ik ga natuuuurlijk mijn best doen en we gaan er voor, maar ik lees zoveel goede namen. brrrr. Ach we zijn nog lang niet uitgestudeerd en zien wel waar we uitkomen. Meedoen is in ieder geval al errruuuggg leuk. (EN SPANNEND!!)
oversized schreef:Uh ja ik moet zaterdag naar Emmeloord, maar dat ik M2 start met Sam is een klein foutje van de zaak...... Ik moet namelijk werken zondag en ik start volgende week de kampioenschappen in de M1... beetje vreemd om dan zondag nog even M2 te gaan starten.... hihi foutje...
Maar jij in ieder geval heeeeel veel suc6 zondag!
.. kan ik dus in elk geval vast rekening houden met 1 uitvaller vóór mij, haha!pokelook schreef:Ik MAG ook meedoen, kreeg ook wel ff de bibbers bij het zien van de startlijst. Maar we hebben er onwijs veel zin in!!![]()
Alvast heel veel succes Oversized!!
grandeur schreef:Oh okee![]()
.. kan ik dus in elk geval vast rekening houden met 1 uitvaller vóór mij, haha!
Ga je na de kampioenschappen met deze wel M2 starten of nog niet?
!