Ik doe mee met het oefenspringen, met Replay
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

(ik las 5 febr in de titel, dus moest ik wel reageren
) 

) khorizon schreef:Iets hoger is ook wel beter maar ze zetten het daar echt hoog.
Succes zondag

khorizon schreef:Een vriendin van mij doet meer in de B-springen. Dit wordt haar 2e springwedstrijd bij de Kamphorst.
Ze bouwen de hindernissen bij het losspringen wel erg hoog. Maar ze hadden de laatste keer een heel mooi parcour.
Overigens mag je bij het losspringen max. 10 cm hoger bouwen dan er in het parcours gesprongen wordt. Canter schreef:Ik doe zondag ook mee, voor het eerst sinds mijn zwangerschap dus ik begin maar eens met het oefenparcours!Overigens mag je bij het losspringen max. 10 cm hoger bouwen dan er in het parcours gesprongen wordt.
Met mijn manege paardje

Diddie schreef:hehe al zenuwachtig Joice? Ik doe mee aan het B springen! vond het de vorige keer een erg leuk parcourse en vond het wel mee vallen met de hoogte, alleen moeten ze niet van die scherpe bochten maken![]()
Succses alvast }>
Liefs, Dees

IvysToeter schreef:Pfooeee over scherpe bochten gesproken, er zat vandaag echt 1 hele vage bocht in het B parcours vond ik.
Ik ben net pas terug van stal en de hele wedstrijd.
De Calvino merrie had 1 balk en binnen de tijd en de No limit merrie had een weigering en ik dacht 1 balk en tijdsoverschrijding.
Maar er waren echt mensen waarvan ik dacht...... die kunnen beter gaan wandelen.....

Heb dus geen sprong gesprongen

IvysToeter schreef:grappig, ik heb jullie allebei gezien vandaag.
Heeft 1 van jullie nummer 80 en 81 zien springen?
er waren bijna alleen maar "gewone" kleuren, ik heb geeneen bonte gezien