uitgebreid verslag: 22 januari eerste wedstrijd..

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

jaimpjuh

uitgebreid verslag: 22 januari eerste wedstrijd..

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-06 19:56

nou hier mijn verhaal over 22 januari. 22 januari had ik mijn eerste wedstrijd in wijderwormer. het was de eerste wedstrijd voor mijn en voor me paard..
in wijderwormer aangekomen kregen we te horen dat het wel 20 tot 30 minuten uitliep en dat het kwartiertje losrijden in de binnenbak dus ook niet meer door ging (dat was echt een naaistreek maar ach wat doe je er aan he..).. toen gingen we maar even in de kantine. daar een lekkere warme chocolade melk te hebben gedronken gingen ik en me nichtje vast naar me paard toe om haar even lekker te gaan poetsten en het terrein een beetje te verkennen. ze kwam de trailer uit en was echt super rustig en braaf.. met poetsen ook.. na een kleine 20 minuten gingen we opzadelen en naar de buiten bak.. de buitenbak was en slecht.. hij was klein (een soort grote paddock) en in het midden lagen allemaal plassen.. (daar gingen me mooie witte sokjes )
hier 3 kleine foto's van het inrijden:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
toen begon proef 1.. rolin deed het heel braaf in de binnenbak ze vond 1 hoek alleen heel erg eng dus die sneed ik de hele tijd af.. maar ach ik was zo super trots op mijn paardje! alleen omdat ze alles zo leuk vond en zo spannend kon ik me eerste oefening niet goed uitvoeren omdat ze echt z'n hals er op zette haha moest ik wel om lachen want ze wou niet eens van de hoefslag en was ze niet zo voorwaarts..
toen waren we klaar en maakte we der buiten in "de bak" weer even heet dat ze goed een me been was/werd.
het was zo ver ik mocht me 2de proef gaan rijden.. hij ging in het algemeen veel beter, maar door alle spanningen was me paardje in eens helemaal op en helemaal niet voor uit te branden de 2de galop was daar door ook niet zo goed want eerst wou ze niet eens aanspringen, toen had ik der zat ik 3 keer achter elkaar verkeerd en daarna goed.. had daar dus niet zulke goede punten voor maar ik was als nog super trots op mijn paardje..
hier nog een paar mooie foto's van me proef..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
dit vind ik de mooiste drie de rest staat ook op bokt:
viewtopic.php?f=10&t=527851

me punten waren uiteindelijk:
1ste proef: 143 punten en een 2de prijs
2de proef: 142 punten en een 3de prijs
de punten waren niet zo hoog.. maar de jury was ook heel steng, maar dat maakt niet uit, het gaat mijn er om dat ik lekker heb gereden en dat me paard lekker ontspannen loopt en de punten ja, het is leuk als je hoge punten heb en een winstpunt maar ik vind het niet het belangerijkste. en ik moet niet vergeten dat het pas me eerste wedstrijd was

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 09:45

Mooi dat je zelf zo tevreden was, daty is al een heel goed begin! Dat je geen wp hebt lijkt me ook niet zo raar als je steeds een hoek moet afsnijden, maar dat zal wel steeds beter worden als je vaker op concours gaat.

succes verder!

Yootje15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 10:09

haai Jaim,
Leuk dat je zo tevreden hebt! Leuke foto's!
Het is echt heel anders om je in die kleding te zien !
Normaal zie je dr nooit zo uit met ondelinge wedstryden !!

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 17:01

Yootje15 schreef:
haai Jaim,
Leuk dat je zo tevreden hebt! Leuke foto's!
Het is echt heel anders om je in die kleding te zien !
Normaal zie je dr nooit zo uit met ondelinge wedstryden !!

haha,, ja ik hou van afwisseling ik kan dus ook heel serieus zijn en soms ook weer niet haha..
maar het rijden ging echt super rolin was zoo braaf
ben echt trots op der,..

Yootje15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:49

haha, ja dat weet ik, dat je van afwisseling houd haha!!
Dat jij serieus kan zijn, merk ik nu pas, nooooooooit opgemerkt eigelijk !

jaimpjuh

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 15:13

Yootje15 schreef:
haha, ja dat weet ik, dat je van afwisseling houd haha!!
Dat jij serieus kan zijn, merk ik nu pas, nooooooooit opgemerkt eigelijk !

hihi, tja ieder mens heeft een seriuze kant maar of ze er ook echt uit komen:P