Vanaf welk niveau FEI paspoort te krijgen?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Dustinlover

Vanaf welk niveau FEI paspoort te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 23:35

Ja men volgende topic omdat ik informatie over een hengst die ik graag wil komen te weten.
De handelaar zegt dat hij internationaal dressuur is geweest en springen(ik geloof hem opzich wel want van een ander paard zei die dat hij het wedstrijd niveau niet durfde te zeggen omdat hij anders moest liegen).
Maar het paard heeft een FEI paspoort wat hij dan wel moet opvragen(hij is in Engeland geweest en heeft hem daar niet van gekregen)maar vanaf welk niveau krijgt een paard een FEI paspoort?
Ik hoop dat iemand mij dit heel snel kan vertellen want het is een duitse hengst met een geweldig karakter en ik heb een echte klik met hem(gelijk na 1 minuut al)alleen men vader wil er van verzekerd zijn dat hij zo hoog heeft gelopen.

bluehunter

Re: Vanaf welk niveau FEI paspoort te krijgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 15:38

FEI paspoort v.a.

prix saint george of junioren young riders

Sodera

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 15:56

Als een paard ook maar 1 internationale wedstrijd heeft gelopen dan heeft hij of zij een FEI paspoort, omdat je als je met een paard in het buitenland wilt starten je een FEI paspoort nodig hebt. Krijg je niet iets als je de naam van het paard googled? Meestal staan de uitslagen van een internationale wedstrijd wel op internet!!

Schoentje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 17:29

je kan bij elk paard een FEI paspoort aanvragen. ongeacht niveau.
Op internationale wedstrijden zetten ze er dan stempels van het concours in.
Maar internationaal hoeft niet altijd een heel hoog niveau te zijn, Er zijn bijvoorbeeld ook vriendschappelijke concoursen op 1.10 en 1.20 niveau....

Dustinlover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-01-06 18:56

Aha oke..
Jammer genoeg heb ik het niet meer nodig omdat het helaas een hengst is en hij bij ons bij een merrie in de wei moet van de eigenaar van de stal en tjah een castratie is mijn vader niet weg van aangezien de risico's op 14 jarige leeftijd en natuurlijk dat ik dan 3 maanden uit de running ben als ik de gewone castratie doe..

Frantic

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 19:53

Geen hand vol, maar een land vol goede pony's.
Succes met zoeken.