Onderlinge wedstrijd gehad.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Esterrr

Onderlinge wedstrijd gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:23

Vandaag had ik onderlinge wedstrijden op de manege.
Natuurlijk deed ik met : Kasjmir,Sylvester en Breezer mee.
Maar m'n moeder had een idee ze had zelf op de manege gevraagt of ze een B-wedstrijd met Cas mocht meerijden, Ik ook een B-wedstrijd op Cas haha , en ik reed een M2 wedstrijd op Unique van mama mee.
Kasjmir,Sylvester en Breezer waren gisterenavond al mooi ingevlochten. Cas en Unique hadden mama en ik vanmiddag gedaan; Unique haar manen waren prachtig krullerig en haar staart was ontzettend vol. Cas zijn staart was ontzettend mooi uitgekamt en hing in een volle bos. Zijn manen waren schattig ingevlochtten. Toen reden we met de trailer voor die 2min. naar de manege met Cas en Breez in 1 trailer. Dit ging heel goed. Toen gingen mama en ik inrijden : Breezer was heel fris en stoof echt onder me uit in het begin. Gelukkig was hij in de proef lekker rustig.

Toen ik klaar was heb ik Breez uitgestapt; naar huis gereden en ben ik met Syl weer terug gereden naar de manege. Mama was toen net aan het uitstappen en volgens haar ging het erg goed.

Het was een heel gedoe.. toen ging ik Cas rijden! Voor het eerst echt intensief!

Mama staptte Sylvester warm aan de hand. Ik mocht meteen de ring in met Cas zonder in te rijden ; ik was vrij zenuwachtig omdat ik lang niet meer op een hengst een proef gereden had; ookal was hij niet officieel. En omdat ik haast de tijd niet had hem onder me te voelen tijdens het inrijden. De proef verliep goed; hij was alleen erg fel op mn hulpen en sprong de galop met een hele sprong aan. Toch was ik trots op Cas en trots op mezelf.

Na Cas was Syl aan de beurt; zoals gewoonlijk was hij weer erg geconcentreerd op mij en merktte hij ELK foutje dat ik maaktte op.. en uitte dat in zijn lopen. Toch ging het ook met Syl erg goed, vooral het wijken verliep toppie.

Toen zijn Sylvester en Cas de trailer opgeladen en kwam mama terug met Kasjmir en Unique. Mama reed Unique even in omdat het anders wat lang duurde.

De proef met Kasjmir ging goed, vooral de travers ging erg goed. De contra ging ietsje minder, ze werd hier echt heet van.
Mama ging Kasje uit stappen En ikke Unique inrijden; ze vond het moeilijk om even die schakeling te maken naar het intensiefe rijden omdat mama er de afgelopen weken gewoon een paar keer gewoon dr rondjes had gereden maar niet de intensieve training.

De proef ging redelijk; ik vind een fries persoonlijk niet super om te rijden, Unique was net als Breezer erg fris. Met de aantal passen achterwaarts stoptte ze even en probeerde omhoog te komen. Dit was ook wel in het aantal punten te zien. De travers en Contra gingen bij Unique wel erg goed, hier was ik dan ook het meest tevreden over.

Hier de punten :

Breezer klasse B : 160 .
Cas klasse B : 159.
Sylvester klasse L2 : 164.
Kasjmir klasse M2 : 169 .
Unique klasse M2 : 160.

Mama met Cas klasse B : 162.

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:49

Leuk!!
Dat zijn nog eens leuke resultaten!!
Het was allemaal wel lekker kort op elkaar he, of niet?
A;s ik dit zo lees.....

IIg gefeliciteerd!

Esterrr

Re: Onderlinge wedstrijd gehad.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 22:17

Het was idd allemaal erg kort op elkaar! Waardoor je wel de hele tijd moest wennen om van paard op paard te stappen. Ik ben erg blij met mijn punten.
Dankjewel !