Een-na-laatste of misschien twee-na-laatste wedstrijd?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

LadyLuna

Een-na-laatste of misschien twee-na-laatste wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 19:45

Vandaag heb ik met Bibi, selectiewedstrijd gereden. Gister had ik niet gereden, alleen even voor de klinische keuring erop gezeten, daarna rontgenlogisch gekeurd, en ze was goedgekeurd. Dat betekende dus dat ze verkocht was, we hadden afgesproken na de wedstrijd d'r te brengen, het is maar 5 minuten rijden van de manege dus ze staat lekker dichtbij.

De wedstrijd was opzich best lekker op wat puntjes na gegaan. Er zouden er 4 meedoen, dit werden er 3, één had zich afgemeld. Tegen deze mensen zou ik ook op de regiokampioenschappen moeten rijden, dus hier kon ik mezelf even bewijzen of ik het zou kunnen
Ik bleek 2x 1e te zijn met 161 en 165 punten! Ik ben er erg blij mee!
De andere 2 hadden 145 & 147, en 146 & 151.

Bibi hebben we weggebracht Nu ik dit typ lopen weer de tranen onderhand over m'n wangen, het is een ontzettend lieve en brave pony, en nog zo jong maar ontzettend braaf. Ze stelde wel voor om de regiokampioenschappen te rijden, dat vind ik natuurlijk ontzettend leuk, dus de komende maand rijd ik hem daaro zoiezo nog enkele keren, en ik kan hem altijd opzoeken

En ja, wordt het regiokampioenschap de laatste wedstrijd, of rijden we ons naar de Nederlandse? De tijd zal het leren

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 19:55

Gefeliciteerd met je prijzen, dit is zeker een mooie afsluiting!!

Succes met het afscheid, het is altijd moeilijk een pony waar je van houdt af te moeten geven. Gelukkig staat ie dichtbij, ga regelmatig kijken zou ik zeggen.

Succes op de regio!

anydale

Re: Een-na-laatste of misschien twee-na-laatste wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:53

Wel een mooie afsluiter Echt jammer dat je dr niet meer kan rijden, maar wel aardig dat je de regio nog mag rijden! En ze staat dichtbij, dus een bezoekje kan altijd

Manon

Re: Een-na-laatste of misschien twee-na-laatste wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 21:07

Ah leuk voor je Stef dat het zo goed ging, Bibi is echt een poepie, maar wel jammer dat ze nou toch weggaat . Maar je hebt er wel weer een lieve GVR voor terug he

LadyLuna

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-06 21:11

Jeps, maarja wel een uitdaging die GVR, dus we moeten even kijken hoe dat in de toekomst gaat..