Wedstrijd Delft

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

MyWishMax

Wedstrijd Delft

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 10:54

Ik had gisteren (zondag dus) weer voor het allereerst wedstrijd, sinds al zijn rug en been probleempjes.
We hadden al niet zo'n goede voorbereiding want:
1. We mochten pas sinds 2 weken geleden donderdag weer alles doen qua rijden.
2. Hij was diezelfde donderdag op zijn voet gesprongen met longeren en stond tot zondag in het verband.
3. Ik was dinsdag ziek geworden, dus was nog niet helemaal lekker er had alleen maar maandag, dinsdag en zaterdag geredenn, de rest gelongeerd.

Ik zag het dus niet zo erg zitten, maarja we waren toch al te laat met inschrijven en hij liep wel fijn die week.

In Delft aangekomen eerst even wat gedronken en toen snel opzadelen, want moest 20 minuten eerder en moet 45 minuten inrijden op mijn bommetje.
Hij was ook echt een bommetje en omdat ik heel snel met hem moet galopperen omdat die dan pas loskomt, werd die een beetje springerig. Uiteindelijk liep die wel fijn.

Mijn eerste proefje ging eigenlijk wel heel erg goed, paar dingentjes waarvan ik weet dat ze beter kunnen enzo.
Hij was alleen een beetje sloom voor mijn gevoel.

Het tweede proefje dacht ik dus; Laat ik hem wat voorwaartser rijden. Daar dacht meneer hetzelfde over want hij werd een beetje rennerig. En omdat ik toen ik ziek was een soort longontsteking had, kreeg ik het erg benauwd omdat ik mijn hoest probeerde tegen te houden. Ik vond hem ook wel iets minder gaan, vooral middendraf en travers enzo.

Toen hebben we hem op de trailer gezet en zijn naar de prijsuitreiking gegaan. Ik had na zo'n lange tijd uit de running te zijn geweest, niet gehoopt op winst punten en de M1 (die prijsuitreiking was voor ons) had ook niet erg hoge punten (1e proef niemand winst 2e proef 2 mensen boven de 156 maar)

Bij ons was er maar 1 prijs en bij de 1e proef ook nog een winstpunt buiten de prijs om. Die had 157 ofzo en was dus 2e. Toen bleek dat ik 1e was met 167 punten! Ik kon het niet geloven!
De 2e proef was ik 2e met 148, de 1e prijs had 149. Dus was helemaal geen winst. Maar wel meer in de buurt wat ik had verwacht voor een 1e wedstrijd.

Maar toch weer winst erbij, ben erg blij

Nu zijn we M2+5

rhijnauwen

Re: Wedstrijd Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:28

-> WD

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 14:24

Owja, dat kan ook. Ik vond het meer een verslagje

Maarja het ging dus erg goed, ver boven verwachting

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 12:11

Nog iemand?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-06 12:57

ook verslagen horen op WD. En schoppen is niet toegestaan, volgende keer volgt een slotje.

MyWishMax

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 13:08

Oke, sorry dat wist ik niet.