Ik kom dit keer niet denk ik Maar een neef van mijn instructeur moet rijden op een grote schimmel. Ik dacht dat hij Klaas Jan Feitsma heet en dat hij ZZlicht start. Ik weet niet of hij zondag moet rijden (kan de startlijsten niet openen), maar wil jij hem even goed voor mij observeren, jippie?
Heb je geen zin om te omen Kimmy? Volgens mij wil je chauffeur best nog een keer op pad met je
Klaas Jan Feitsma rijdt zaterdag in het ZZL met 2 paarden.
Zondag ga ik schrijven bij het ZZZ en de PSG. Dat vind ik altijd super leuk om te doen! Dus ik ben blij dat er eindelijk weer leuke ZZGP wedstrijden in de regio worden georganiseerd.
@ jippie, mijn instructrice rijd zondag psg; Ilona Goris met Marciano, en mijn dierenarts, Alice Schuurman met Pitt, die rijd ook in die klasse. Ik zal ff kijken of ik je zie zitten, bij welke jury moet je schrijven?
@jippie, ik ben morgen de hele dag bij Ilona, zal wel ff zeggen wie je bent en dat jij schrijft. En ben zondag met haar mee naar Zevenaar, ik zal wel ff naar je zwaaien, ik loop nl met haar naar de ring pak zweep aan enz enz
Banjer
Lid Nieuwsredactie