wedstrijd op manege groot! 1ste!

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

nikkiejj

wedstrijd op manege groot! 1ste!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-06 21:45

hallo meiden!

vandaag hadden we een wedstrijd op manege groot, nu we fnrs wedstrijden hebben komen er steeds meer en doen we veel meer in de lessen aan dressuur dan eerst!, iedereen zag er goed uit en de paarden natuurlijk ook. Bij de manegepaarden waren de nieuwe dekjes en bondjes erg in!

maar voor mij ws het nog leuker, ik had me ingeschreven met mijn verzorgpaardje Basenka (bas) en het ging super goed!,, ik was eerste geworden in de F6 met 220 punten
het was super gezellig en iedereen had goede punten, veel mensen waren in de prijsen gevallen

maar jahh het ging voor mij natuurlijk om hoe bas liep en dat was super lekker ontspannen en luisterde goed naar mijn been! ook heb ik nog nooit zo'n goede middendraf gehad in mijn proefje als deze!! dus ik was totaly blij , ook had ik nog van de baas van basenka een wit wedstrijd dekje gehad met aan de ene kant nikki en aan de andere kant basenka dus mijn dag kon niet meer stuk!

mariska32

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-06 23:18

gefeliciteerd joh.
ik kan snappen dat je zo happy bent.
heb je er ook fotos van?

Germatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 00:04

Heey nikkie! vet leuk zeg! Jammer dat ik je niet heb zien rijden! Ik was ook super blij met m'n 3e plek hoor!!
En dat terwijl alle proefjes van de volwassenen bij elkaar waren gevoegt! Famke was ook zooo superbraaf zeg!
Alleen mijn midden draf ging niet Ze ging in galop, want eerst wilde ze niet wat sneller, en toen gaf ik meer been maar ging ze in galop... Maar goed, ik heb weer wat puntjes om aan te werken!

Ik vond die bondjes trouwens wel heel leuk staan bij die paarden!! Maar dat dekje dat je had gehad is ook echt onwijs gaaf!

Bellatrix
Lid Nieuwsredactie
The Scarlet Witch 

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 08:56

Leuk joh!! En goede punten!! Maar is het niet zo dat je bij een oneven nummer (F3, F5, F7) moet instromen? Dat moeten wij wel. Wij hebben 17 maart de eerst FNRS wedstrijd en dan moet ik de F3 doen. Voorheen reden wij altijd F4 vergelijkbare proefjes maar moeten nu bij de F3 beginnen...daar fiets ik doorheen natuurlijk...

Maar is dat een geschreven regel, dat je bij een oneven nummer moet beginnen of heeft de manege dit bepaalt?

nikkiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 10:07

Shalimar schreef:
Leuk joh!! En goede punten!! Maar is het niet zo dat je bij een oneven nummer (F3, F5, F7) moet instromen? Dat moeten wij wel. Wij hebben 17 maart de eerst FNRS wedstrijd en dan moet ik de F3 doen. Voorheen reden wij altijd F4 vergelijkbare proefjes maar moeten nu bij de F3 beginnen...daar fiets ik doorheen natuurlijk...

Maar is dat een geschreven regel, dat je bij een oneven nummer moet beginnen of heeft de manege dit bepaalt?

umm dat weet ik eignelijk niet, volgnes mij bepaald de manege gewoon naar jou kunnen in welk proefje je moet starten..ik moest in de f4 starten en nu zit ik in de f6 dus we zijn ook al weer 5 wedstrjiden verder, ik weet eigenlijk niet of dat moet van die regel.

rhijnauwen

Re: wedstrijd op manege groot! 1ste!

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 12:29

-> WD

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:20

Gefeliciteerd!!

donnieYy

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:48

Jah nik hier even een reactietje van degene die het als enigste waarschijnlijk niet haalde>> Daan op on!!!

Neehoor maar voor mij ging het allemaal een beetje anders. Ik had onnie hartstikke mooi ingevlochten, leuk wit sjabrakje en bontje, zelf in mijn pakje en ga zo maar door. Alleen kwam ik er een beetje te laat achter dat de buitenbak bevroren was en ik dus binnen in moest rijden. Dus het losrijden heeft maar 5 minuten geduurd. Dus het gevolg was dat ik een heel erg gespannen tuiger weer mee naar stal moest nemen. Daarna met een gestresst paard wachten tot ik aan de beurt was en toen met een gestresst paard mijn proef rijden. Eerst was de jury erg eng. Verder hebben we tussen de figuren door erg van tempo wisselen (mevrouw wilde wel maar toch ook weer niet) en in galop werd ik afgeschoten want ik gaf een tik omdat ze wel in galop ging maar niet actief, nou toen ging ik bokkend de volte op. Verder ook een hoop geslinger. Het enige wat wel goed ging was de middendraf maarja we hadden af en toe ook vaart genoeg. Uiteindelijk had ik 7 punten tekort. Ik zal nog wel even een foto laten zien dan zie je het gespannen hoofd.
}>

Afbeelding

Marrepar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 19:52

Gefeliciteerd!

nikkiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 20:51

thanks voor jullie reacties!

@ donnieYy: jahh onnie was zeker gestressed maar ik heb je niet zien rijden want ik was toen buiten aan het stappen met basenk om haar goed warm te houden want ik was natuurlijk na jou!, we hadden nog best een strenge jury hè want ze rekenen je heel erg af op die kleine foutjes!
onni is zo grappig!

Germatje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 21:11

Hey jammer dat ik je niet gezien heb met onnie Maar volgens mij lag ik toen nog lekker in me bed haha
Ik kon smiddags wel nog in de buitenbak stappen en stukje draven, toen stond het zonnetje er al ff op en was ie wat ontdooit. Gelukkig maar!
De volgende wedstrijd zal wel ergens in maart/april zijn, nou als het dan nog vriest dan weet ik het ook niet meer
Kan je lekker buiten inrijden...

nikkiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-06 23:11

jahh dat zou wel ff wat lekkerder zijn want nu was het ook geen Pan hoor! ... en de lekkere land wedstrijden zijn de leukste!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-06 23:56

haha erg gespannen hoofd! Gefeliciteerd hé!

nikkiejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-01-06 23:31

dankje!

Mandyy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-01-06 10:36

Goed zo!
Netjes hoor 220 punten.
Gefeliciteerd.

nikkiejj

Re: