Navraag doen bij de jury?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

#Ymke#

Navraag doen bij de jury?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 23:39

Ik ben benieuwd hoe jullie dat doen.. Ik heb vandaag wecstrijd gehad en kreeg een paar opmerkingen die ik echt helemaal niet kon plaatsen, ik wilde hier navraag overdoen maar de jury was al weg helaas... Hoe doen jullie dat normaal gesproken? Ik kreeg mijn protocol + uitslag pas nadat de jury al vertrokken was, of zou hij expres zo vroeg vertrokken zijn

Margreet

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-06 23:43

Ik haal m'n schouders op en laat het erbij zitten. Volgende keer beter.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de jury perse wou spreken.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 00:04

Heb wel 1 keer uitleg gevraagd, had een 1 en een 2 op 2 opeenvolgende onderdelen. Duswilde weten waarom hij hierop een 1 en een 2 gaf, in de B, met een lerend paard is dat nou niet zo bevordelijk... Maargoed, toen hij het uitlegde was mij zijn redenering wel duidelijk, dat ik een andere mening had heb ik daar maar buiten gelaten... dat verschilt toch altijd wel.
Dit voorval was de enige keer dat ik nagevraagd heb, en was tijdens een buitenwedstrijd dus ietsje makkelijker een jury te benaderen. Ook vraag ik na de proef nog wel eens tips/commentaar, geef ze dan de kans iets uit te leggen... Leer je vaak een hoop van. Binnen doe ik het alleen nooit, krijg ej idd ook niet de kans toe omdat de jury dan vaak al gevlogen is...

sharonalover

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 09:03

Ik heb een keer gehad, dat was eigenlijk buiten, maar door de regen werd er een proef binnen gereden, ik vond mijn proef echt super gaan, maar kreeg 152, dat vond ik echt zo jammer, en wilde graag weten waarom, maar dirfde niet naar de jury toe te stappen.
maar toen had iemand anders die de jury kende, de jury al gehaald, en heeft zij het me uitgelegd, bleek dat ze niet genoeg buiging had, daarna snapte ik het wel!

De 2e preof ging super slecht, had nog nooit zo belabberd gereden, en daar haalde ik mijn 1e wp in de M1!!

OemmiejO

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 10:39

Margreet schreef:
Ik haal m'n schouders op en laat het erbij zitten. Volgende keer beter.

Ik heb nog nooit meegemaakt dat ik de jury perse wou spreken.

Hier hetzelfde.

#Ymke#

Re: Navraag doen bij de jury?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 11:39

Normaal vraag ik het ook nooit en laat het er bij zitten, maar in dit geval klopt het gewoon niet, ik wil weten waaruit hij dat opgemaakt heeft want er staan opmerkingen op die helemaal nergens overgaan.

mirjamalvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 11:57

Eigenlijk zijn hier de jury's allang weg als je de uitslag hebt. Heb maar een keer meegemaakt dat de jury er nog was.

#Ymke#

Re: Navraag doen bij de jury?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-06 12:29

Maar dat is toch best raar? Ze geven je wel die mogelijkheid, maar de jury is 9 vd 10 keer weg...

yvonnepuntnl

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 16:30