Ik kreeg de laatste tijd veel vragen over het dressuurconcours De Zilveren Ster in Haaksbergen. Dat ging vooral over de datum waarop het concours dit jaar plaats zou vinden. Daarover was namelijk nogal wat onduidelijkheid. Het concours werd altijd traditioneel in september georganiseerd. Door verschillende omstandigheden werd er dit jaar over gedacht om de wedstrijd in april te houden. Na veel heen en weer gepraat is er uiteindelijk toch besloten om de eigenlijke datum, eind september aan te houden. Dus om alle onduidelijkheid uit de wereld te helpen De Zilveren Ster is van 22 tot 24 september!
Voor zover ik weet valt het niet samen. April was moeilijk omdat Eibergen ook hun wedstrijd organiseert in het weekend dat de Sterruiters de Zilveren Ster wilde houden....dus vandaar.. en bovendien zijn veel mensen gehecht aan de datum in september (ik ook ontzettend!) Dus je bent weer van de partij dit jaar? MOOI
Ik ga dit jaar misschien ook.. moet even kijken want zal de wedstrijd zelf moeten betalen dus moet even kijken aangezien ik ook al mee ga doen in Almelo..
Maar komt er dan ook voor bijv. de B/L finale pony's kür? denk dat dat opzich wel wat moelijk wordt, want volgens mij hebben de meeste B/L ruiters geen kür
Maar opzich wel een super leuk idee, geeft toch een beetje meer sfeer aan zo'n finale dan 'een gewoon proefje' rijden!
Ik denk niet dat er in het B en L ook een kur uitgeschreven gaat worden, dat is tenslotte bij paarden ook niet aan de orde... (zou een beetje kostbaar worden als je voor elke klasse een kur zou moeten laten maken of erg intensief als je het zelf doet) Maar we gaan ons best doen!