Sterker nog, en als het niet waar is dan bij voorbaat mijn exuses... Er wordt gezegt dat wedstrijden niet afgelast mogen worden ivm rhino, tenzij rhino op de manege zelf is vastgesteld. Wie dat verbod uitvaardigt????
Diever en Boijl is nog niet zeker. Dus dat wacht ik eerst af. Als er niks veranderd ga ik gewoon heen. Bovendien wordt het alleen overgebracht via snot, dus gewoon niet neuzen. Maar ik ga natuurlijk niet onnodig risico nemen.
Ik ga wel naar Gorredijk, ik woon vlakbij Damwoude, veearts gebeld! Iedereen is te snel in paniek dit is gewoon het Rhino verkoudheid virus dat elk jaar te ronde gaat en elk paard heeft het wel gehad als veulen ofzo...Dus heb ik ook gevraagd of het verstandig was om naar Gorredijk te gaan: als het niet afgelost word gewoon gaan..
Jaa erg zin, iedereen vraagt mij hoeik dat heb gehad dat ik in Gorredijk kan starten hihi..Dat lukt maar weinig hier in de buurt en al helemaal van de vereniging. haha..Het wordt mijn 1e wedstrijd want Siegerswoude is gister afgelast!!Beetje leuke bak daar in Gorredijk?Kben er nog nooit eerder geweest
Ik heb er ook nog nooit gereden, dus weet niet welke bak ze gebruiken Volgens mij wel goed. Ik heb een dag voor de opening van inschrijving de couponnen ingestuurd. Haha. Ik moest en zou op tijd zijn
Ja precies, ik had mijn coupoms toen nog niet, dus heb ik sochtend heeeel vroeg gemaild hahaha..En het is gelukt..Nou veel succes en ik hoor de uitslag wel...Jij doet mee in de L1 toch?Of 2