Vorige week kreeg ik al te horen dat ik mee mag doen aan de Limburgse springkampioenschappen.
Ik heb me in ieder geval met Timberlano (V=Voltaire) geselecteerd, met een totaal van 4 strafpunten (3 beste wedstrijden tellen).
Gek genoeg sta ik met Undercover (V=Ikoon) (nog) niet geselecteerd, maar met hem heb ik een totaal van 8 strafpunten en de 5e reserve heeft er al 12! Dus zou ik op z'n minst reserve met hem moeten staan. Maar daar zijn we dus nog voor aan het bellen. In totaal zijn er in onze kring 67 B combinaties, daarvan mogen er 25 door naar de Limburgse. Ik hoor dus in ieder geval al bij de beste 72 (van de 189) B combinaties van Limburg

En vandaag kreeg ik dus ook te horen dat ik mee mag doen aan de Limburgse dressuurkampioenschappen.
Ik heb me met Undercover (=4 jaar) geselecteerd in de klasse L2. In totaal zijn er in onze kring 42 L2-combinaties, daarvan mogen er maar 7! door naar de Limburgse. Ik hoor dus in ieder geval al bij de beste 20 (van de 116) L2 combinaties van Limburg met m'n springer

Haha sorry voor dit uitbundige berichtje, maar ben er gewoon heel erg blij mee!

, erg jammer, maar ben allang trots dat we zo ver zijn gekomen, hij heeft een periode erg rot gelopen (ivm niet passend zadel) en dan toch nog op de reserve lijst komen!