zomerseizoen starten, wanneer startkaart aanvragen/inschrijv

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Urielle

zomerseizoen starten, wanneer startkaart aanvragen/inschrijv

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-12-05 19:06

Titel past er net niet helemaal op, helaas

Ik weet nog niet zeker of en welke paarden ik van de zomer wil starten, maar door het topic over wie al ingeschreven had voor 2006 bedacht ik dat ik op tijd werk moet maken van het aanvragen van de startkaart omdat ik tijdig in moet schrijven voordat alles vol zit.

Tot wanneer zou ik de tijd hebben om mijn keuze te maken?

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 19:21

Als eerste is er vaak meer ruimte op wedstrijden in het zomerseizoen, dus is het misschien minder belangrijk om je al een paar maanden van te voren in te schrijven.

Ik zou als ik jou was en in april/mei wil gaan starten, in ieder geval eind februari/begin maart een startkaart aan gaan vragen

Perla

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 23:38

voor de zomer krijgen ze het bij knhs drukker ivm idereen in de zomer wil starten vraag dus op tijd je start kaart aan want dit kan wel ff duren.
het maakt niet uit als je de startkaart nu al aanvraagd je betaald toch voor het hele jaar....

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 00:10

Ik heb m'n vorige startkaart in de zomer aangevraagd en die had ik binnen een week. Je kunt je vaak al voor wedstrijden inschrijven als je de startkaart nog niet hebt, dan zeg je gewoon dat de coupons nog volgen.