Ik ben echt net terug van de wedstrijden, 5 min geleden heb ik m'n paarden op stal gezet.. en ik wou meteen even verslag gaan uitbrengen van m'n wedstrijden die ik net heb gereden.
Met Kasjmir ging het goed : Mijn eerste proef had ik 159 punten en in mijn 2e proef had ik er 157 ik had meer verwacht maar aan de andere kant was het logisch dat ik in de 2e proef niet zo hoog gereden had qua punten, Naast mij in de andere ring viel er iemand van haar paard en Kasjmir schrok hier best wel van dus die liep haar laatste minuutjes wat zenuwachtig haar proef. Ik ben toch wel weer trots dat ze er weer 2 winstpunten uitrijd

En op mijn Sylvester ben ik echt super trots.
Hij liep de eerste proef erg fijn; hij was lekker voorwaarts en voor het oog voor zover m'n ouders hadden gezien liep hij erg te showen. Proef 1 waren daarom ook 162 punten

De tweede proef liep hij ook lekker maar ik had het idee dat zijn tempo wat was afgezwakt en dat hij de proef liep omdat het moest. Ik verwachtte niet zo heel veel punten.. daarom was ik super blij toen we 160 punten haalde en we met 162 punten in de eerste proef 1e waren, in de tweede proef waren we 4e