Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Urielle schreef:Wat gebeurt er als hij wegspringt, sjeest hij heel de ring door? Hoe los jij het op, laat je hem gaan, pak je hem gewoon terug zodra het kan? Hoe los je het thuis op als hij een keer spookt?
Ik zou een aantal keer HC starten of hem helemaal in tenue en gevlochten meenemen naar een bak en het daar oplossen zoals je thuis doet. Moet je hem bijv. op de volte zetten, of terug naar halthouden en achterwaarts, dan kun je dat een keer ongestoord doen en weet hij weer dat je het wel degelijk op kunt lossen, zelfs als het wedstrijd is.
Sammie schreef:vaak proefjes oefenen tijden de les
tegen de muur aan zetten als hij doet?
BBGirl schreef:Hmm... heb je je instructeur al om advies gevraagd? Zo ja, wat voor advies gaf hij/zij je dan?
Je geeft aan dat je het van te voren eigelijk al voelt of ziet aankomen (Jij schrijft: je ziet hem gewoon echt ineens heel stoer worden en hij vergeet mij gewoon echt). Het is natuurlijk lastig om zo een goed advies te geven omdat het misschien maar iets heel kleins(bijna onmerkbaars) is wat hij doet. Het is toch een kunst om het van te voren aan te voelen en er meteen op te reageren en dit te corrigeren, al voordat hij er zelfs aan denkt.
Maar zoals ik al zei, ik vind het moeilijk om je een goed en waarschijnlijk passend advies te geven.
Desire schreef:De proefjes kan ik eigenlijk maar 2 keer oefenen, daarna neemt hij de hele proef van mij over, hij onthoudt de volgorde gewoon echt een aantal dagen haha.
Hoe bedoel je precies tegen de muur aanzetten? Gewoon recht op de muur afrijden of als ik erlangs rijd gewoon naar de muur draaien of hoe bedoel je dat precies?
Sammie schreef:Het is eigenlijk een tip die een vriendin heeft gehad (tijdens een clinic), of je er in kan vinden is een tweede. Zodra hij dat dus zou doen, zou je 'm tegen de muur moeten zetten. Dus óp de lange zijde richting de muur zetten. Of in jou geval als hij er vandoor gaat, 'm richting een muur sturen dat hij dus vanzelf 'moet' stoppen. Ook op de lange zijde richting de muur rijden.