officieel starten? of nog niet?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

_hannah_

officieel starten? of nog niet?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 19:16

Heej, ik vroeg me af of jullie denken dat ik moet gaan starten. Ik ben er nog niet helemaal uit en zou jullie mening graag horen. Als iemand nog een idee heeft waar ik (niet te duur) lid kan worden in Zuid-Holland zou ik dat ook graag horen.

Ik ben 15 (bijna 16) en Star net 18 (oude knol he )

oja over m'n handen heb ik al vaker commentaar gehad. en ik ben er heel druk mee aan het werk, gaat best goed.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

xil

Re: officieel starten? of nog niet?

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:25

waarom niet

Starten doe je niet alleen omdat je er toevallig klaar voor bent.. Starten doe je, omdat je graag wedstrijdjes wil rijden .

Wat maakt het uit dat je pony niet helemaal perfect loopt en jij niet helemaal perfect zit.. je start toch niet voor niks b
Ik heb ook weleens een pony meegenomen naar wedstrijd terwijl hij nog helemaal niks kon..... ben zelfs de bak uitgesprongen....Maar een paard moet het ook nog leren!

Maak gewoon plezier

xil

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:26

voor de foto's ziet het er keurig uit hoor ..

Mijn mening: Gewoon doen

RedFlame

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 19:45

Op foto's kun je niet zien of je er klaar voor bent het gaat erom of jij dat gevoel hebt (of vraag je lesgever) hij kan nog zo mooi lopen, maar als die elke 5 sec schrikt en gaat bokken ofzo schiet het niet erg op natuurlijk. Voor de B moet je pony gewoon netjes nagefelijk lopen goed sturbaar en hij moet luisteren.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:26

Je moet doen waar jij je goed bij voelt..

En ik weet niet of je op een manege staat, maar zo ja, die hebben vaak verenigingen, waar je bij kan aansluiten om te kunnen starten

_hannah_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 20:30

dankjullie
Star heeft met z'n oude eigenaar veel gestart, en is zeker geen bokkerig of dwars paard, soms wat aanstellerig als we buitenrijden maar dat is wel normaal.

op de manege waar ik rijd kan ik niet lid worden, doen ze niet aan bij ons, iemand een idee waar ik zou kunnen?

Exit13

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 21:59

Gewoon starten! Je begint (zoals xil ook zei) niet voor niks in de B. Geeft niks als nog niet alles perfect is, zelf doe je zo ook wedstrijdervaring op.Als je de eerste keer geen super punten verwacht, kan het alleen maar meevallen.

Olympia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 22:51

fallstar schreef:
dankjullie
Star heeft met z'n oude eigenaar veel gestart, en is zeker geen bokkerig of dwars paard, soms wat aanstellerig als we buitenrijden maar dat is wel normaal.

op de manege waar ik rijd kan ik niet lid worden, doen ze niet aan bij ons, iemand een idee waar ik zou kunnen?

waar sta je.. anders zou je het bij hippisch centrum nootdorp kunnen proberen..

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 15:11

Waarom niet? Ik neem aan dat je in de B start? Dan kan het makkelijk hoor!!

Uhm.. ik ben lid van PC De Voornse Ruiters in Rockanje (ook in Zuid- Holland )

Arielle_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 19:40

voor een B proefje ziet dit er netjes uit hoor, gewoon lekker starten!