18 december Tolbert iemand?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xxMirandaxx

18 december Tolbert iemand?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 16:11

HeyHey

Ik heb echt een vet dringende vraag!
Zondag 18 december zou ik wedstrijd hebben in tolbert, paarden b-dressuur..
Echt nergens is een starlijst te vinden en het is nu al vrijdag!!!!
Als iemand van jullie ook daar wedstrijd heeft of meer informatie erover weet zou ik het graag willen weten!
xx
Miranda

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 18:36

Nou geen idee... door wie wordt die wedstrijd georganiseerd dan? Lijkt me het handigst dat je het wedstrijdsecretariaat ff belt...
Wist trouwens niet dat er een wedstrijd was in Tolbert, staat niet op www.nienoord-ruitersport.nl en die organiseren daar de (meeste) wedstrijden dacht ik.

xxMirandaxx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-12-05 19:24

hey bedankt voor je reactie, ja nergens kan ik wat vinden. De wedstrijd stond in 'paard en sport'. Achterin is altijd een wedstrijdkalender..en het nummer wat daar bij staat, is afgesloten of buiten gebruik. echt heeeel vreemd maarja bedankt voor de tip

Rieta

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-12-05 20:59

idd wist ook niet dat er in tolbert een wedstrijd was... jammer dat ik dat niet wist had ik wel heen willen gaan....

TequilaRos

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:06

Ik denk dat je je vergist. Alle wedstrijden die in Tolbert georganiseerd worden kan je vinden op www.hjcmanege.nl onder wedstrijden. Bij deze wedstrijden staat een verwijzing naar www.nienoord-ruitersport.nl bij de meeste wedstrijden. Een aantal springwedstrijden organiseert de manege zelf.

YvonPan

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 12:28

Hoi,
die wedstrijd is morgen niet in Tolbert. Ik had er ook heen gebeld, maar ik kreeg iemand anders aan de telefoon. Het stond verkeerd in de Paard & Sport, de wedstrijd is in Nieuwe Pekela.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-12-05 14:25

Whahaha, das banketstaaf!! Nou ja, misterie opgelost!

Vonkie2009

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-12-05 10:14

YvonPan schreef:
Hoi,
die wedstrijd is morgen niet in Tolbert. Ik had er ook heen gebeld, maar ik kreeg iemand anders aan de telefoon. Het stond verkeerd in de Paard & Sport, de wedstrijd is in Nieuwe Pekela.

Inderdaad ja Dit betreft een wedstrijd van de Dressuurcompetitie Stad en Ommeland. De wedstrijd is over een heel weekend en op de een of andere manier is de zaterdag wel terecht gekomen in Nieuwe Pekela, maar dacht de KNHS dat we de zondag wel naar Tolbert konden gaan.... hihi. Vervelend voor de mensen die denken dat er een wedstrijd in Tolbert is, maar minstens zo vervelend voor de organisatie die dus zo'n duizend keer kan gaan uitleggen dat de wedstrijd in Nwe Pekela is. (@YvonPan... je kreeg mij dus aan de telefoon.... )

Wat ik me wel afvraag is waar je dan je coupon naar toe hebt gestuurd. ALs je die naar Tolbert hebt gestuurd dan zou ik wel even bellen wat ze er mee doen.... Ik heb hem namelijk niet gekregen van Tolbert dus hij is in ieder geval niet doorgestuurd.
Op 21 en 22 januari hebben wij een wedstrijd in Tolbert en die is dan dus ook van de DCSO.

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 09:49

aangezien dit is opgelost een slotje. Voortaan graag in gewone tekst en niet in [b]vet[/b schrijven.