Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Michelle77 schreef:misschien valt er iets te regelen dat je m om kan zetten naar een paardenkaart?
crossmonster schreef:bellen, en snel !!
want idd had je al af moeten zeggen
je pony stond al te koop lijkt me, dus je had ook eerder al af kunnen zeggen. maar ik denk wel dat als je als de wiedeweerga morgen om 9 uur meteen belt, je niet hoeft te betalen.
gekke_koei schreef:ik denk dat je moet betalen. ik wilde nl ookvan vereniging veranderen en dan krijg je dus een nieuwe startkaart.
ik moest eerst mijn oude vereniging afmelden en toen heb ik snel mijn nieuwe vereniging geregeld. tot 31 december ben ik nog lid van me ouwe.. dan kan ik me ouwe startkaart weggooien. januari krijg ik me nieuwe met me nieuwe vereniging.
als je wist dat je pony verkocht ging worden, had je het beter alvast op kunnen zeggen. als je nl opzegd voor 1 december, betekend dat dat je tot 31 december nog gewoon geruik kan maken van je starkaart.. het gaatom het nieuwe jaar.. je hebt een startkaart voor een jaar en ook al betaald. dus hij blijft het hele jaar gewoonnog geldig.