Geen galop?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Linn

Geen galop?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 00:09

Dit weekend was ik met mijn nichtje mee naar een dressuurwedstrijd. Het was voor haar de eerste wedstrijd sinds een stop van enkele maanden, dus best spannend. Nou was ze al een behoorlijk eind goed op weg, toen er opeens een erg harde klap klonk. Helios raakte daardoor in paniek en sloeg op hol... Uiteindelijk heeft ze zo goed als het ging de proef uitgereden, maar ze was natuurlijk wel teleurgesteld. Maar toen ze het protocol kreeg, stond erop: galop - niet getoond... Volgens mij heeft die jury met de ogen dicht gezeten

Anouskaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:11

ow haha, tjah, dat heb je wel vaker als het paard schrikt en je het onderdeel niet opnieuw doet, hoewel je van sommige juryleden het weer niet opnieuw mag doen. Je kan er denk ik weinig aan doen, maar hoe waren haar punten uiteindelijk?

Linn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-05 00:48

Ze kreeg 132 punten geloof ik (L1). Geen winstpunt, maar gelukkig ook geen verliespunt. De eerste punten waren ook best goed, maar ze heeft vette pech gehad...

Anouskaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-05 00:48

ja maar als de rest van de punten wel goed waren, zal het de volgende keer wel beter gaan

Valena

Re: Geen galop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 16:32

Juryleden slapen wel vaker
Maar ik denk dat er bedoeld is dat de galop niet getoond is zoals in de proef gevraagd werd

Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 17:08

Is de galop getoond op de plek waar het gevraagd werd?
Zelfs als jij de hele proef galoppeert en op de plek waar galop gevraagd wordt even gaat draven, kunnen ze op de protocol zetten "galop niet getoond".

AntheaV

Re: Geen galop?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 19:41

idd, maar het lijkt ook wel erg stom dat het er zo op staat

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 20:14

Zoiets had ik laatst ook

Ik zat er al te lang op, en ze wou niet meer galoperen, dus in de eerste galop viel ze eruit, en kreeg ik de galop niet meer voor elkaar..
De tweede galop liet ik haar maar wat losjes, en galopeerde ze wel, en nog redelijk netjes ook

Maar in de drie onderdelen die met galop te maken hebben (in de B; aanspringen, grote volten, terug naar arbeidsdraf) had ik bij de eerste galop samen nog meer punten dan bij de tweede

Linn

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 23:49

Dat is ook wel apart ja...

Nee, ik snapte wel dat ze opschreven "galop, niet getoond" als de galop niet zo is als verwacht, maar ik vond het wel komisch:)

jorien_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-05 19:47

oh hahaha wel zonde van de proef maarjah hopelijk volgende keer weer beter